Alex POV -następnego dnia .
Obudziłam się ,ze Steve 'a nie było ,chociaż rozejrzałam się po pokoju i nigdzie go nie było .Włożyłam też szorty i koszulę Steve'a z długim Rękawem .Wyszłam do kuchni ,żeby zobaczyć ,jak Steve gotuje .Uśmiechnęłam się ,podchodząc do niego ,obejmując ramionami jego tors .
-Dzień dobry księżniczko .
-Dzień dobry Rogers.
Nuciłam Steve'a w bok ,wcierając w niego twarz ,co spowodowało ,ze z jego ust wyrwał się lekki chichot .
-Przepraszam ,ze przeszkadzam kochankom ,ale jedziemy do Włoch ,wkrótce tam będziemy ,Tina i Dylan są tam .
-Brzmi fajnie -powiedziałam .
-Derek powinien tam być .
-Kim jest Derek -zapytałam patrząc na Steve'a .
-Był moim jedynym przyjacielem .
-Masz przyjaciół -powiedziała Katie .
Katie chichocze ,co powoduje ,ze Steve się uśmiecha i rzuca w nią kawałkiem Jajka .
-Tak ,naprawdę przepraszam ,ze nie możesz powiedzieć tego samego .
-Nieważne .
Katie rzuca w niego długopisem ,oboje zaczynają się śmiać ,co powoduje ,ze czuję się niespokojna .Wiedziałam ,ze byli blisko ,kiedy byłam w śpiączce ,ale .
Odchrząknęłam ,co spowodowało ,ze oboje zatrzymali się i spojrzeli na mnie .
-Idę na pokład szpitalny i czekam ,aż lekarze mnie sprawdzą .
-Dobrze kochanie .
-Dobra Alex.
Steve cmoknął mnie w usta ,zanim wyszłam na pokład szpitalny .Usiadłam i zaczęłam czekać na lekarza .Kiedy usłyszałam ,że drzwi się otwierają ,odwróciłam głowę i zobaczyłam Hayley ,och świetnie .
-Alex .
-Hayley -powiedziałam .
-Skończmy z tym .
-Tak ,chcę wrócić do mojego chłopaka.
Uśmiechnęłam się .Wiedziałam ,ze to ją wkurzy .Słyszałam ,co powiedziała ,kiedy rozmawiała ze Stevem .Chciałam ją zabić .
-Hmmm świetnie .
Przewróciłam oczami ,gdy zaczęła sprawdzać moje funkcje życiowe .
-Steve jest taki gorący .
-Wiem , mogę go pieprzyć każdej nocy ,żeby .
-Posłała mi złą minę ,gdy zaczęłam podchodzić .
-Słuchaj ,dostanę Steve, nie martw się .-powiedziała.
-Och ,nie martw się ,nie będziesz .
Uśmiechnęłam się ,wychodząc z pokładu szpitala .Byłam tak skończona ,Steve 'a i on mnie pocałował ,potem moja najlepsza przyjaciółka i on byli bardzo blisko ,a teraz ta suka lekarka chce, żeby to zrobiła .
Przeszłam przez kuchnię ignorując Steve'a i Katie oglądających telewizję .
-Hej -powiedział Steve.
Zawołał ,ale zignorowałam go i po prostu poszłam prosto do pokoju ,padłam prosto na łóżko ,przeczesując palcami włosy z frustracji .Wstałam i zamknęłam drzwi .Po prostu chciałam być sama .Byłam tak wściekła ,ze byłam zazdrosna i nawet nie wiedziałam dlaczego .
CZYTASZ
Walka -Steve Rogers
RomanceA jeśli Steve Rogers był zły? Steve Rogers, jeden z najbardziej zabójczych zabójców na świecie, dwukrotnie przekracza swoją organizację. Ale co się stanie, gdy pomożesz przystojnemu blondynowi i zostaniesz umieszczona na tej samej liście?