Toiletpapir

431 24 4
                                    

Der var nu gået fem måneder. Jeg var nærmest flyttede hjemmefra og ind hos Jase. Mine forældre havde prøvet at tale mig fra det i starten, men da jeg ikke gav mig, gav de op. Mathilde var kommet ud af hospitalet, men hende snakkede jeg heller ikke rigtigt med mere, da hun også havde fået en kæreste og vi jo ikke havde de samme venner eller interesser mere. Jase var ikke den samme som da han inviterede mig ud, han var blevet den samme gamle, som dengang, men alligevel var jeg smaskforelsket i ham. Han lagde ikke mærke til mig når vi var sammen med andre, og når vi var i byen flirtede han med andre piger. Der var en måned til at jeg skulle føde, så det lignede at jeg havde slugt en badebold. Niall havde heller ikke kontaktet mig, men han havde vist haft en helt masse problemer med bandet, men jeg havde ikke ondt af ham, ved du hvad han kunne rende mig et hvis sted.
Jeg gik ud af hoveddøren til Jases lejelighed og gik ned af trappen. "Hey Honey." Lillian nærmest overfaldt mig da jeg kom ud af døren. "Hey Lil." svarede jeg og smilede til hende. Vi gik ned af den alt for bredde vej til kun os to. Der var ikke en lyd nogen steder i nærheden. "Så hvordan går det med den lille?" hun lagde sin hånd på min mave. "Fint tror jeg, Jase lader mig jo ikke tage til jordmor." jeg gav hende et bekymret smil. "Altså den vokser jo så... det må da gå glimrende." hun smilede som en sindssyg. "Du har vel nok ret." vi gik ind i den møgbeskidte discountbutik. For at købe nogle cigarretter, kondomer og toiletpapir til Lillian. Vi var på vej til kassen da jeg mærkede noget stikke i min mave, "av." jeg foldede mig forover. "Hvad sker der?" Lillian kom løbende hen til mig. "Det ved jeg ikke." jeg mærkede panikken bredde sig over mig. "Du skal på hospitalet søde skat." hun lagde toiletpapiret på en hylde og kom hen og holdte mig oppe så jeg ikke faldt. "kom så." hun tog hendes arm rundt om mit liv og hjalp mig ud på parkeringspladsen. "hvordan kommer vi så videre herfra?" spurgte jeg og tog mig til maven. "Jeg har en ide." hun tog sin mobil frem og ringede til en. 5 minutter efter kom en skikkelse frem fra hjørnet, det var Jase, på hans motorcykel. "Hvordan fand..." jeg nåede ikke at sige resten før det igen føltes som om jeg blev dolket i maven. "Er du okay?" jase steg af motorcyklen og løb hen til mig. Jeg kunne mærke hans varme hånd på min ryg. "lad os få dig på hospitalet." han løftede mig op og op på motorcyklen. "Her." lillian gav mig en hjelm på og jase startede motor cyklen. Jeg prøvede mit hårdeste på at holde mig oprejst, men det var svært.
Da vi kom til hospitalet og motorcyklen standsede gled jeg ned af den. "jeg henter hjælp." han skyndte sig ind på hospitalet og lod mig ligge, hvilket jeg syntes var ret underholdende. Efter højest et minut kom der en båre og hjalp mig op, og andet ænsede jeg ikke før jeg var væk.
-----------------------
Jeg er virkelig ked af at jeg ikke har opdatere i jeg ved ikke hvor lang tid, men har bare haft en masse problemer med mig selv så...

-perfstylegirl

Dont let goWhere stories live. Discover now