Jeg vågnede op ved siden af Mathildes seng, hun lå stadig og så helt død ud. "Godmorgen skat." sagde min mor der lige var kommet ind af døren "godmorgen." svarede jeg og smilte til hende.
Lidt efter kom min far ind med en taske "Her er dit tøj skat." sagde min far.
Jeg gik hen og fand et par cowboy blå jeans og en sort top. Jeg gik ud på toilletet og skiftede.
Da jeg havde skiftet knurerede min mave, så jeg gik ind og sagde "Jeg går lige ned og henter noget at spise i cafeen, skal i have noget med?" "nej tak, vi har spist." svarede min mor.
Da jeg kom ned i cafeen gik jeg hen og tog en bakke og tog noget yogurt der stod i et køleskab og en ice tee. Jeg gik hen til det eneste bord der var fri i hjørnet.
Der kom en dreng som spurgte "Undskyld men må jeg sætte mig her?" jeg sad i mine egne tanker og hørte ikke rigtig hvad han sagde, men nikkede bare med hovedet. Da jeg var færdig med at sidde i min egen lille verden, kiggede jeg op på ham. Han havde en grå hættetrøje på, jeg gjorde alt for at kunne se hans ansigt og fik et chok da jeg så hvem det var.
Han kiggede underligt på mig og spurgte "Er der noget jeg kan hjælpe med?" jeg nikkede bare dumt på hovdet som om jeg var totalt døv og skulle lade som om jeg kunne høre ham. Da jeg havde sundet mig lidt spurgte jeg "Undskyld men er du ikke Niall fra one direction?" "Jo det er jeg,men shh det er der ingen der behøver at vide.". svarede han forlegent. Jeg nikkede og skyndte mig at spise færdig.
Da jeg var færdig skulle jeg til at gå da han spurgte "Er du ikke sød at blive?" spurgte han og smilte, "Øh fem minutter mere." svarede jeg og satte mig ned igen.
"Når nu hvor du ved hvem jeg er, her jeg vel ret til at vide hvem du er." sagde han "Sevlfølgelig, jeg hedder Abbey og er sytten år." svarede jeg. "Og hvor kommer du fra Abbey?, for du lyder ikke som en englænder." sagde han igen, jeg rødmede og svarede "Danmark.".
Der gik meget mere end fem minutter, vi snakkede om alt og intet.
------------
hey guys håber i kan lide den
-perfstylegirl
YOU ARE READING
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."