"Godmorgen solstråle." Niall kyssede mig på min pande. "Jamen godmorgen da." Jeg gabte. Og krammede min dyne og lagde mærke til ringen. "Du friede i nat!" Jeg kyssede hans mund. "Ja?" Han kiggede spørgende på mig. "Jeg elsker dig, Niall." Jeg lagde mit hoved på hans brystkasse. "Det ved jeg." Han satte sig op af væggen, uden at advare mig så mit hoved faldt ned på hans ben. Jeg grinte "av mit hoved." "Det var gengæld fra i nat." Han aede min pande. Jeg kiggede på min ring, hold da navle, den var fantastisk pæn. Den må have kostet en hel bondegård. "Jeg har forresten aldrig mødt dine forældre." Jeg satte mig op på hans skød så jeg sad med hovedet mod hans. "Næh, det har du egentlig ikke." Han grinte og kiggede på sin telefon igen. "Mrs. Horan." Han kyssede min pande. Jeg tog mobilen fra ham og kiggede på den. "Hvad kigger du på Mr. Olivia." Jeg kyssede ham og kiggede på mobilen igen. Han var på Facebook.
Jeg slukkede mobilen og kastede den hen på bordet. "Hvad laver du da?" Han kildede dine hofter. "Jeg vil have alt din opmærksomhed." Jeg svingede mine ben rundt om hans liv. "Du har min fulde opmærksomhed." Han kørte hans hænder ned over min ryg indtil han nåede min læn og kyssede mig blidt. Jeg kørte mine fingre ned over hans brystkasse og maven, men så begyndte Ellie selvfølgelig at skrige. Jeg rejste mig og gik hen til hendes vugge. "Når lille skat er du sulten." Nu skreg hun endnu mere. "Ja mor sulter dig." Jeg løftede hende op og satte mig mellem Niall's ben og ammede hende.
Efter tre kvarter holdte hun endelig op med at spise. Jeg vuggede hende i mine arme med Niall's arme om mit liv. Jeg følte mig som den heldigste person på hele jorden.
Da hun var faldet i søvn lagde jeg hende ned på sengen. "Vil du med ned at have morgenmad?" Jeg tog hans hånd. "Seriøst, spørger du mig om det?" Han kyssede min hånd.
"Hvor var i henne i nat?" Min mor smilede da hun så vores hænder flettede sammen. "Jeg trængte virkeligt til McDonald's, så som den gentleman Niall er kørte han mig derhen." Jeg slap hans hånd og gik hen til køleskabet. "Hyggeligt." Hun smilede og gik ind i stuen igen. "Hvad har du lyst til?" Jeg kiggede stadig i køleskabet. Han kom bagfra og holdte om mig mens han kiggede efter noget at spise i køleskabet. "Øhm... Hvad med pizza resterne?" Han kyssede min isse. "Uhh... Det kunne jeg godt." Jeg tog den halve pizza ud af køleskabet og lagde den på en tallerken. Jeg satte den ind i microovnen i 2 minutter. Jeg lænede mig op af skabet og hev niall hen til mig. Jeg kunne bare ikke holde fingrende fra ham. "Hej i to." Min far kom ind i køkkenet. "Hej far." Jeg grinte mens Niall flyttede sig et par skridt væk fra mig. Beep beep! Det var microovnen. Jeg åbnede lågen og hørte den dejlige shh lyd. "I er da de sundeste to personer jeg kender." Min far grinte med en dyb rungen. "Ja ikke." Jeg træk Niall med op på værelset hvor vi sad og hyggede os med pizza.
YOU ARE READING
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."