Far

318 25 2
                                    

"Du siger det som om du elsker Jase." Niall kiggede forkert på mig.
"Det gør jeg da også." Jeg lagde billedet fra mig.
"Det vil sige at du elsker en der fik dig til at ryge, drikke og stjæle." Hans ansigt så vredt ud.
"Han var der i det mindste for mig under graviditeten, og stak ikke bare af under de svære tider." Jeg begyndte at lægge Ellies tøj på plads.
"Har du så tænkt dig at lade ham være far til Ellie?" Niall så lidt bekymret ud.
"Og hvad så hvis jeg har, altså du er her jo ikke alligevel!" Jeg vendte mig om så jeg kunne se lige ind i hans øjne.
"Nu stopper du!" Han tog hårdt fat i min underarm.
"Hvad fanden laver du?" jeg prøvede at få min arm til mig igen, men han var for stærk.
"Det vil sige at du vil have din datter til at ende ligesom dig?" Han begyndte at skræmme mig.
"Og hvordan er jeg helt præcis?" Jeg kiggede ham ondt i øjnene.
"En spade som går rundt og ligner en ludder."
"Det kan du ikke udtale dig om!" Jeg hævede stemmen.
"Nå, men så gå ind og tjek din Instagram." Han tog hans mobil frem og viste mig et billede af mig og Jase hvor vi stod lænede op af hans motorcykel.
"Du er virkeligt ikke kommet over mig er du?" Jeg gav ham et falsk smil.
"Nej det er jeg faktisk ikke." Han slippede grebet om min arm.
"Kan vi ikke gå en tur med Ellie?" Jeg tog min sorte læderjakke på.
"Jo det kan vi godt." Han løftede Ellie op af vuggen.
"Vi går lige en tur med Ellie." Sagde jeg til min mor lige inden jeg lukkede hoveddøren.
Vi gik lidt i stilhed indtil Niall igen begyndte at bringe Jase på banen. "Vil du ikke godt være ærlig over for mig, elsker du virkelig Jase?"
Jeg kunne mærke en knude i maven dreje sig, "jeg ved det ikke."
"Det er ikke et svar." Han stoppede barnevognen.
"Fint så elsker jeg ham vel!" Jeg rullede øjne af ham.
Der var stille et øjeblik, indtil jeg afbrød stilheden.
"Du stresser mig altså!" Jeg slog hans arm.
"Siger du." Han tog sig til armen.
"Hvorfor skred du?" Mine øjne løb i vand.
"Fordi, jeg er et svin." Han tørrede mine tåre væk.
"Du skal ikke røre mig!" Jeg skubbede hans hånd væk.
"Jo jeg skal! Ved du hvad Abbey jeg elsker dig, jeg elsker dig og Ellie højere end selve livet. Jeg er ligeglad med Jase fordi du er den eneste jeg vil gifte mig med!" Han gav slip på barnevognen og tog hans hænder om bag min nakke og kyssede mine læber.
"Jeg elsker dig!" Han flyttede ikke hans læber fra mine. Hans hænder bevægede sig langsomt ned ad min ryg indtil de nåede min læn. Jeg kunne mine hår rejse sig og sveden ned ad min rygsøjle. Jeg satte mine hænder på han kæber og kørte dem ned til hans nakke. "Jeg elsker også dig." Jeg græd, både af glæde men også en smule sorg.

Dont let goWhere stories live. Discover now