Jeg var lige kommet over til hospitalet, da Mai (mathildes mor) kom løbende hen til mig. Jeg kunne se hun græd "Hvad?" spurgte jeg "Mathilde er røget til operation, fordi hun stoppede med at trække vejret.". Jeg krammede Mai, hun rystede over hele kroppen. Jeg kunne mærke mine øjne løbe i vand, men jeg bed det i mig.
Vi gik op på Mathildes stue, Mai satte sig i lænestolen og jeg satte mig op ad væggen.
Efter et kvarters stilhed, skrev jeg til Niall 'Jeg har virkelig brug for dig lige nu.'
'Hvor er du?'
'På hospitalet.'
'Kommer om 5 minutter, mød mig i cafeen.'
Jeg rejste mig op fra gulvet, "Jeg går lige ned i cafeen, skal du have noget med?" "Nej det går." Mai gav et lille smil fra sig, som ikke passede til hendes tomme øjne. "Okay." Jeg gik ned i cafeen hvor jeg så Niall stå og vente. Jeg løb hen til ham og krammede ham. Jeg brød sammen i armene på ham, han holdte mig tæt ind til ham, hvilket var meget tryggende. Jeg kiggede op på ham, han smilede til mig, selvom jeg var sikker på jeg lignede et uhyr. Han kyssede mig på panden og flettede hans fingre ind i mine.
Vi gik op på stuen igen, hvor Mai sad og kiggede tomt ud i luften. Vi satte os op ad væggen og sad der bare og ventede i stilhed.
Jeg lagde mig ned og brugte Nialls lår som pude, han aede mit hår. Jeg tog hans hånd og flettede den ind i min, jeg blev helt varm indeni.
Jeg kiggede hen på Mai som kiggede på os, hende mund viste et lille smil.
Efter tre timers tid kom Mathilde endelig ind igen. Mais ansigt lyste op da hun så sengen komme trillende ind af døren til værelset. Hun lå stadig i koma. "Tusind tak, fordi i ville blive her med mig." sagde Mai taknemligt, "Til hver en tid." jeg gav hende et knus.
Lidt efter gik mig og Niall tilbage til hotellet. "Tusind tak," jeg vente mig så vi stod ansigt til ansigt. "For hvad?" spurgte han. "Fordi du var der for mig." Svarede jeg. "Altid." svarede han og kyssede min hånd.Jeg lagde mine hænder om hans nakke og kyssede ham på munden. Da jeg kiggede rundt igen, lagde jeg mærke til en paparazzi tage billeder af os. Jeg hviskede det til Niall, "Jeg har da ikke noget imod at hele verdnen ser mig kysse den sødeste, smukkeste og dejligste pige nogesinde." Jeg kunne ikke lade vær med at smile.
Da vi kom tilbage på hotellet hentede Niall pizza. Da vi havde spist pizzaen, faldt vi i søvn på gulvet med armene om hinanden
--------
hey guys
håber i kan lide kapitlet.
-xxperfstylegirl
YOU ARE READING
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."