Hyde park

555 28 1
                                    

"Ved du hvad jeg har en bedre ide end at sidde på en fin resturant." Niall smilte "Okay..?" svarede jeg spørgene. "Bare vent og se." sagde han med et skummelt smil på læben, og tog mig i hånden og fulgte mig hen til en park. "Øhm hvad skal vi her?" spurgte jeg, "Du bekymre dig for meget" svarede han og gav mig et kys på panden "Så det gør jeg var?" jeg løb hen til et springvand der var midt i det hele, og begyndte at tage tøjet af. "Hvad laver du?" Niall så på mig som om jeg var åndsvag "Og du siger jeg bekymre mig for meget." Jeg rækkede tunge af ham. "Bare vent." Niall smed sine sko, sin trøje og bukser. Jeg smed min kjole ved siden af hans tøj, men hvor var Niall. Han kom bagfra og gav mig det største chok nogensinde, så løftede mig op i hans arme og løb ned til springvandet, da vi var ved kanten væltede vi ned i springvandet. Jeg flækkede af grin og sprøjtede vand efter ham. "Det gjorde du bare ikke." sagde han "Jo jeg gjorde og jeg kan gøre det igen." svarede jeg "Ikke hvis jeg gør dette." Niall kom løbende hen imod mig, jeg prøvede at løbe fra ham men det var ret svært i vandet. Han tog fat om mit liv og trak mig ind imod ham. Han kyssede mig overalt i ansigtet, jeg begyndte at grine endu mere "Jeg vandt." sagde han og kyssede mig på munden. Jeg kørte mine hænder gennem hans hår, der var fedtet af voks.

Efter vi havde stået sådan i lidt tid, kunne vi høre en helt masse mennesker komme. "Shit!" sagde Niall "Hvad?" spurgte jeg, men fandt hurtigt ud af at der var en helt masse paparazzier på vej hen imod os "Kom." sagde Niall. Vi løb op efter vores tøj, der lå på græsset et stykke væk. Vi nåede ikke at tage vores tøj på før de kom. vi løb om bag en busk i den anden ende af parken. Niall gav mig hans skjorte på, så jeg ikke kun gik rundt i undertøj, og han tog hans bukser på. Så løb vi indtil paparazzierne var væk. Og så gik vi resten af vejen hen til mit hotelværelse, hvor vi lagde os ned i sengen, og snakkede og grinede. Indtil vi begge faldt i søvn.

Dont let goWhere stories live. Discover now