Da de 17 og en halv time endelig var gået, stod vi endelig i Honolulu lufthavn. Da vi gik ud af flyveren kom et slag af varme imod os. Der var ikke en sky at se på den lyseblå himmel. "Jeg elsker det." Jeg klemte Nialls hånd. "Så længe du er her." Han kyssede min hårbund. "Hvor er du dejlig." Jeg gik langsomt ned af trappen. En bus ventede på at køre os ind til lufthavns bygningen (Jeg ved ikke helt hvad man kalder sådan en). Ellie lå og sov i nialls ene arm. Hun så så fredelig ud. Min lille øjesten. "Gad vide hvordan vore kahyt ser ud?" Jeg kiggede på ham med et smil. Et stort grin plantede sig på hans læber. "Hvad nu mr. Horan." Jeg kiggede betænksomt på ham. "Det får du at se." Han smilede stadig stort.
Da vi endelig kom hen til lufthavns bygningen, var der et par piger der havde spottet Niall. "Er det okay med dig?" Niall kiggede på mig med et forsigtigt smil. "Selvfølgelig." Men i virkeligheden ville jeg egentlig bare være mig og min mand, men de var jo fans så det var (okay). Jeg smilede til dem. "Abbey vil du ikke med på billedet?" spurgte en af pigerne med et stort smil på læberne. "Jeg vil ikke ødelægge jeres øjeblik." Jeg nikkede accepterende til dem. "Det gør du ikke... virkelig!" hun viftede hånden som et tegn på at jeg skulle komme tættere på. "Please sweetie." Niall rakte hånden frem. "Okay." jeg tog Nialls hånd og stillede mig ved siden af ham. Han kyssede forsigtigt min kind. Et lille nurh kom fra pigerne. "Smil." En af pigernes mor tog et billede. "Tak." sagde pigerne i kor og gik videre. De gav et lille hvin fra sig da de så på billederne. "Hørte du det det nurede os." Jeg lagde mit hovede op af Nialls brystkasse.
Da vi havde fået fat i vores bagage, gik vi ud af udgangen. Jeg kiggede lidt rundt og så en mand i smoking med et skilt hvor der stod: Mr and mrs Horan. "Niall?" Jeg kiggede på hans meget smilene ansigt. "Jeg sagde jo at du ville få det at se." Han smilede og gav mig Ellie, og tog selv begge kufferter.
Da chaufføren havde pakket kufferterne ind i bilen, kørte vi afsted. Niall sad med armen rundt om mig. Min numse blev mere og mere kold. "Undskyld, men hvorfor bliver min numse lidt kold?" Spurgte jeg chaufføren. Selvfølgelig begyndte Niall at grine. "Der er kulde i sæderne." Han smilede. "Det er nødvendigt når det er så varmt, skal jeg slukke?" han smilede til mig i bakspejlet. "Nej tak det er rart." Jeg gengældte smilet og slikkede Niall i fjæset da han igen grinte.
Da vi havde kørt i noget der lignede en halv time, var vi endelig fremme. "Det ligner ikke det på billederne eller et hotel." Sagde jeg undrende. "Undskyld, men jeg afbookede hotellet og fandt det her i stedet." Han åbnede bildøren for mig. Jeg stod ud på en lang stenbelagt sti der førte hen til en brun hoveddør. Det var et gigantisk firkantet hus ud til stranden. "Jeg elsker det." Jeg tog Ellie og nærmest løb hen til hoveddøren hvor der stod en og åbnede døren. Jeg kom ind i stor entre med en lysekrone hængene fra loftet. Jeg gik videre in i stuen hvor der var udsigt over poolen i baghaven og havet der lå længere nede. "JEG ELSKER DET!" råbte jeg til Niall som lige var kommet ind af døren. "Lige så højt som du elsker mig?" han kom bagfra. "Højere!" sagde jeg smilende og kiggede stadig ud af vinduet. Niall gik hen til butleren og hviskede et eller andet til ham. Jeg gik imen hen og puttede Ellie som var begyndt at blive meget træt. Lidt efter smilede butleren stort til mig og gik så. "Hvad nu?" Jeg smilede til Niall. "ikke noget jeg ville bare gerne lige nyde et øjeblik hvor kun du og mig er til stede." Han holdte om mine hofter og begyndte at kysse min hals. Jeg grinte lidt og begyndte også at kysse ham, så han løftede hovedet så at vores læber mødtes.
4 UGER EFTER:
"Niall er jeg blevet tyk?" Jeg kigger på min mave i spejlet.
"Nej da." Råber han fra sengen hvor Ellie ligger og sover.
"Niall vær lige lidt ærlig! Min nedre mave?" Jeg køre min hånd over min mave for at mærke om den buler ud.
"Okay måske lidt." Han står i døråbningen til toilettet.
"Den der graviditetstest fra Hawaii, har vi stadig den?" Jeg går hen til skufferne for at lede efter den.
"Jeg tror den er nedenunder." Niall går ud af døren og ned af trapperne.
Imens går jeg hen og kigger ud af det store vindue, hvor man kan se det travle liv i Londons gader.
"Her er den." Niall kommer hen med den til mig.
"Tak." Jeg går ud på toilettet og tisser på graviditetstesten.
Lidt efter er resultatet klart.
"Niall!" Råber jeg da jeg ser resultatet.
____________________
Halløj alle jer smuksakkere derude! <3
hvad syntes i om historien og slutningen. Hvad med det der med at det ligepludselig er i nutid?
JEG ER LIGE VED AT TUDE! DET ER DET SIDSTE KAPITEL :(
JEG VILLE ØNSKE JEG KUNNE KRAMME JER ALLE SAMMEN. OG SÅ KUNNE VI HOLDE ET PYJAMASPARTY OG SPISE EN MASSE PIZZA OG SE ROMANTISKE FILM OG ONE DIRECTION.
OG SÅ KAN VI SIDDE OG TUDE OVER DET, FORDI DET IKKE ER OS I DE ROMANTISKE FILM. OG SAVLE OVER LÆKKERHEDEN SELV (AKA ONE DIRECTION)
ÆÆÆÆÆLSKER JER SÅÅÅÅ MEGET!
TUSIND TAK FORDI I HAR LÆST MED <3
YOU ARE READING
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."