Hospital

227 14 0
                                    

"Abbey?" Niall lød nervøs. "Hvad?" Jeg åbnede langsomt mine øjne og kiggede på hans ansigt. "Hvor er jeg?" Jeg kiggede rundt og så at rummet var meget hvidt. "På hospitalet." Niall tog min hånd. "Vi var i centret og ligepludselig gik du ud på toilettet og kom ikke tilbage, men en dame skreg efter hjælp og jeg løb over og så havd der var sket og bom der lå du." Han kyssede min håndflade. "Hvad er der galt med mig?" Spurgte jeg og strammede grebet om hans hånd. "De siger at lægerne ikke kan finde ud af det, men de tror det var et chok." Hans stemme var lidt urolig. "Hvor længe har jeg været væk?" Jeg kiggede rundt omkring i værelset og så at der var blomster på bordet, der stod midt i rummet. "Otte timer." Han så lidt bekymret ud. "Hvor er Ellie?" Jeg mærkede lynhurtigt en længsel efter hende. "Hun er hos din mor nede i cafeen." Han smilede til mig. "Kan vi gå derned?" Jeg satte mig op i sengen, men mærkede mit hoved dunke som en gal. "Ikke en god ide." Sagde jeg og lagde mig ned igen. "Jeg skriver bare at de skal komme op." Han tog sin mobil op af lommen. "Glem det, de kommer nok på et tidspunkt." Jeg tog fat i Niall's hånd igen og hev ham ned til mig så han lå ved siden af mig. Han vendte hans hoved så han kiggede lige ind i mine øjne. Jeg kørte min hånd igennem hans hår og kyssede blidt hans mund.

"Forstyrre vi?" Min far bankede på døren og gik roligt ind. "Nej, vi snakker bare." Jeg gav ham et smil. "Må jeg få min baby?" Spurgte jeg min mor de hun kom ind med hende i armene. "Selvfølgelig." Hun kom hen imod sengen og lagde Ellie i mine arme. Jeg kyssede hendes pande og klemte hende ind til mig. "Hvor jeg dog elsker min familie." Tænkte jeg højt. "Vi elsker da også dig." Niall lagde sig i ske med mig. "Gid nogen tog et billede af det her øjeblik" Min mor grinede lidt. "Det kan vi da sagtens sørge for." Min far rejste sig op og gik ud på gangen, lidt efter kom han tilbage med en sygeplejerske. Han gav hende hans iphone og gik hen og satte sig ved siden af min mor igen. Da hun havde taget et par billeder tog min far hans mobil tilbage og tog et billede af Niall, Ellie og mig. Det blev rent faktisk et ret nuttet billede. Kan du sige nyt coverbillede.

"Hvornår kan vi tage hjem?" Jeg kiggede på mine forældre, "Det ved vi ikke endnu, men i hvert fald ikke før om 24 timer." Min far lagde hans hånd på min mors    


Dont let goDonde viven las historias. Descúbrelo ahora