Der var snart gået en uge, og flere undskyldninger blev ved med at dukke op som fx. Jeg har lovet mathilde at vi skulle ud og kigge på sko til brylluppet eller jeg har lovet at gå med min farmor på cafe. Jeg ville havde regnet med at panikken blev mindre og mindre, men tvært imod. Jeg havde stadig ikke fortalt det til Niall, hvilket egentlig var idiotisk, men jeg havde bare ikke turdet. Jeg er sikker på at Niall havde lagt mærke til noget, men ikke spurgte, hvorfor ved jeg ikke. Hvis bare han spurgte ville det hele blive meget lettere. Jeg havde brug for hans bekymring.
"Hej skat." Min mor kyssede min pande, da jeg satte mig ned på barstolen. "Hej." Jeg gav hende et lille smil og kiggede ned i bordet. "Nogle planer for i dag?" Hun kiggede nysgerrigt på mig. "Nej, hvorfor?" Jeg kiggede på hende. "Jeg snakkede bare med Niall i går og han sagde at du har virket lidt fraværende og hele tiden har planer." Hun stillede et glas vand foran mig. "Når, du ved det er bare brylluppet og sådan, der gør mig lidt stresset." Jeg legede med glasset foran mig. "På hvilken måde stresset?" Hun kiggede spørgende på mig og tog sin jakke på. "Det er ikke noget mor." Jeg gav hende et smil der signalerede at hun ikke skulle bekymre sig. "Okay så, men så lov mig at du rent faktisk bliver hos Niall i dag." Hun lagde sin hånd på min. "Havde jeg også tænkt mig." Jeg drak af glasset. "Okay, jeg skal afsted nu, hvis jeg ikke vil komme for sent. Farvel skat." Hun slap min hånd og traskede ud af døren.
Jeg blev enig med mig selv om at jeg ikke rigtig var sulten og gik ind i sofaen og tændte fjernsynet. "Netflix." sagde jeg til mig selv og gik ind på det. Jeg kørte hurtigt igennem filmene, indtil der var en film der faldt ind i hovedet på mig (Angus thongs and perfect snogging). En flok minder kørte rundt i mit hovede. Det her var mig og mathildes film og en fantastisk en af slagsen. Jeg startede filmen og blev helt opslugt.
"Hvad laver du?" Niall forstyrrede min film. "Spiser bagels... Altså hvad ser det ud til at jeg laver." jeg gav ham mit drillende smil. "Når, men så går jeg da bare igen." han lavede et surt ansigt der fik mig til at grine. "Du ligner rent faktisk en bagel lige nu." Nøj hvor var jeg sjov, syntes jeg selv. "En lækker en af slagsen håber jeg vel." Han grinede også nu. "Den lækreste, den med de der små nødder." Jeg flækkede af grin eftersom det lød lidt forkert. "Sesamfrø?" Han grinede med mig. "Ja det er de hedder, men jeg foretrækker små nødder." Jeg holdte op med at grine igen. "Må jeg joine dig?" Han så hen på fjernsynet. "Hvis du leger pude så ja." Jeg gjorde plads til ham. Han satte sig og jeg lagde mit hovede på hans skød. Han lagde hans hånd på min og flettede hans fingre ind i mine.
Og der lå vi så hele dagen, undtagen når Ellie skulle have mad eller vi var sultne. Det var den første dag i noget tid jeg havde følt mig så lykkelig. Så hel.
YOU ARE READING
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."