Vi var lige kommet ud fra hotellets parkeringspladser. Jeg kunne mærke panikken skyde op i mig, "Er du okay?" Niall kiggede medfølende på mig. "Ja det går fint." jeg prøvede at berolige mig selv. Niall lagde sin hånd på mit lår og sagde "Abbey det er okay, hvis du ikke kan lide det." "nej, det går.". "Vi var kommet ud på en vej, hvor vi måtte køre lidt hurtigere. Jeg røg ind i mig selv og tilbage til den dag, vi skulle til one direction koncert.
Vi sad alle sammen og skrålede med til i want, mens vi sad og lavede vores personlige videodagbog, som vi skulle se når vi blev gamle. Min mor havde lige sagt at vi var der om 5 minutter. Jeg kiggede hurtigt ud af vinduet og så en bil komme lige imod os, og så var der rent mørke.
"STOP!" skreg jeg. Niall bremsede hårdt op, og kiggede på mig som var jeg et spøgelse, "Jeg kan ikke." græd jeg. Han kørte hurtigt ind til siden og holdte. Jeg spurtede ud af bilen og nærmest faldt ned på jorden. Niall kom bagfra og holdte om mig. "Jeg er ked af det." jeg græd, "Du skal ikke være ked af det." han tog fat i min hage og vendte mit ansigt over mod ham. Jeg lænede mit hoved ind imod hans bryst. Jeg kunne mærke hans varme. Hans hånd aede stille min ryg. "Jeg elsker dig." Jeg kunne mærke hans brystkasse bevæge sig. "Jeg elsker også dig." jeg kiggede op på Niall.
----------------------------
hey guys<3
undskyld at kapitlet ikke var særligt langt, men jeg bsyntes bare at kapitlet skulle ud i dag. Næste kapitel kommer nok først næste år :P.
GODT NYTÅR!
-xxperfstylegirl
YOU ARE READING
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."