Jeg kiggede over på niall der var igang med at tage hans trøje på. Jeg skulle hjem idag, klokken fire skulle jeg flyve med Mai, til kastrup lufthavn, jeg røg ud af mine tanker da Niall hoppede ned i sengen. "Hvad?" spurgte jeg, da han sad og stirrede på mig. "Ik noget." han smilede "Okay.". Jeg rejste mig op, gik hen til min kuffert og begyndte at pakke. "Hvad allerede?" nærmest råbte Niall. Jeg nikkede lige så stille, jeg kunne mærke en knude i halsen. Jeg så på Niall der havde mistet smilet "Kan du ikke blive? Du har ikke engang mødt drengene endu." "Desværre." Jeg gav ham et undskyldende blik, men kiggede hurtigt ned igen. Niall kom listende hen til mig og krammede mig bagfra. jeg gengældte krammet.
Da jeg havde pakket alle mine ting ned var klokken på vej mod ét, hvilket overaskede mig meget. eftersom jeg skulle mødes med Mai to i lufthavnen. Og det tog cirka en halv time at komme dertil herfra i bil, men jeg skulle gå eller tage metroen. Jeg begyndte at tage mine sko på. "Jeg skal gå nu, hvis jeg skal nå at være der til klokken to." Jeg kiggede på Niall der sad på sengen og kiggede på mig. "Jeg tager med." han sendte mig et lille smil. "Jeg ved godt at du ikke er så vild med det, men måske kunne vi køre i min bil?" jeg kiggede på Niall "Ok...ya.". "Er du sikker?" Niall kiggede på mig med store øjne. "Jeg kan jo ikke være bange for at køre bil hele mit liv.".
Vi stod ude på gaden ved Nialls bil. Niall tog min kuffert og lagde den i bagagerummet. Jeg åbnede stille døren til bilen og satte min ene fod ind i bilen. DU KAN GODT GODT ABBEY! sagde jeg til mig selv og satte mig ind i bilen.
---------
Hey guys
håber i har haft en fantastisk jul. undskyld at kapitlet ikke blev så langt, men har fået skriveblokering :(
-xxperfstylegirl.
أنت تقرأ
Dont let go
أدب الهواة"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."