Starbucks

671 33 1
                                    

Næste dag vågnede jeg samme sted so dagen før. Mathilde lå stadig i koma.

Der lå en seddel ved senge bordet ved siden af mig, jeg tog seddelen op hvor der stod 'HEJ SKAT VI ER NEDE I CAFEEN KNUS MOR'

Jeg to et par sorte jeans og en hvid sweater på og gik ned i cafeen Da jeg kom ned kunne jeg se mine forældre sidde at snakke. "Hej." sagde jeg da jeg kom hen til dem. "Hej skat." svarede min mor og kyssede mig på kinden.

"Skat vi har aftalt med Mathildes forældre at hun skal overflyttes til rigshospitalet, men der er ikke plads før om en uge, så mathildes mor kommer i morgen." sagde min far "Og?" jeg kunne se der var mere. "Mor og jeg skal hjem på arbejde igen, så mathildes mor har spurgt om du måske ville blive med hende, så hun ikke behøver at være alene?" "Selvfølgelig vil jeg det og må jeg tage på starbucks?" spurgte jeg "okay." svarede min mor og gav mig 10 pund.

Da jeg kom til starbucks bestilte jeg en kaffe med karamel. Jeg satte mig ned og ventede på caffen.

"Hej Abbey." kunne jeg høre en sige, jeg kiggede mig omkring men kunne ikke se nogen, det var nok bare mig der hørte forkert tænkte jeg. "Hallo det er dig jeg snakker til." jeg kiggede op igen og så Niall stå der, "Undskyld jeg så dig ikke." svarede jeg og smilte "Den er til dig, jeg hørte dem sige dit navn så jeg tillod mig at tage den med til dig." sagde han "Tak." svarede jeg og tog imod kaffen. "hvad laver du så tidligt oppe?" spurgte han og så på klokken som viste 8.05PM "Det ved jeg virkelig ikke jeg troede klokken var ti eller noget i den stil." svarede jeg. Han satte sig ned og vi begyndte at snakke.

Jeg kiggede på hans ur og lagde mærke til at klokken var blevet 10 minutter i 9. "Jeg bliver virkelig nød til at gå nu." sagde jeg mens han var ved at sige noget om hans bror Greg. "For jeg dig at se igen?" spurgte han "Du kan få mit nummer." svarede jeg og skrev mit nummer ned på et stykke serviet og gav ham det.

--------------------

Hey guys undskyld jeg ikke har skrevet i noget tid, jeg har efterårsferie og skal noget hele tiden. der kommer nok heller ikke noget de næste par dage da jeg skal til bornholm med min familie.

xx -perfstylegirl

Dont let goTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang