Skal du noget i aften?

637 30 3
                                    

Jeg vågnede ved at min mor gav mig et kys på panden og sagde "Farvel skat vi tager til lufthavnen nu, og husk vi har bugget værelset til næste uge når i tager til Danmark igen." "Ja ja og farvel mor, kom godt hjem." sagde jeg og faldt til ro igen.

Det varede ikke længe jeg vågnede klokken halv 5 og kunne ikke falde i søvn igen, så jeg gik derfor i bad, børstede tænder, og tog en mørke lilla hættetrøje og et par sorte jeans på.

Det gik pludseligt op for mig at jeg var på et hotel, men så kunne jeg huske det min mor havde sagt. jeg faldt i søvn på resturanten igår så de måtte nok have båret mig herop imens jeg sov.

Jeg kiggede på klokken igen, den var lidt over fem. jeg tog mine converses på og gik ned i receptionen, for at se om de havde noget kaffe. det var en gigantisk reception, men ingen kaffe så jeg tog på starbucks i stedet.

Da jeg kom hen bestilte jeg en whole bean coffee, og satte mig det samme sted hvor jeg havde siddet og snakket med Niall.

jeg kunne mærke min mobil vibrere i min lomme, jeg tog den op og der stod en besked fra Niall

'Hej hvad laver du så tidligt oppe og er der der plads til en mere??? knus mig'

jeg kunne ikke lade være med at smile, jeg kiggede lidt rundt og lagde mærke til ham ved baren

'Altid' skrev jeg tilbage.

Lidt efter kom han med to kopper i hans hånd "Jeg håber ikke det gør noget at jeg tog din med, igen." "Det kunne jeg godt vænne mig til." svarede jeg og tog imod min kaffe. han satte sig ned overfor mig.

"Skal du noget idag?" spurgte han lidt efter "Jeg skal lige et smut forbi Mathilde, men ellers skal jeg ikke noget, hvorfor?" jeg sendte ham et lille smil. "Jeg ville bare høre om, du måske ville med ud og spise i aften?" han smilte nervøst "Selvfølgelig." svarede jeg.

"Jeg ville gerne blive, men jeg skal hjem inden alle paparazzierne kommer." sagde han. Jeg nikkede og rejste mig op, det samme gjorde han, "Vi ses i aften, og tag noget pænt på." sagde han og gav mig et knus. "Ses." Råbte jeg efter ham da han var på vej ud af døren.

-----------------------

Hey guys

jeg er ked af at jeg ikke har skrevet i noget tid, men det skal jeg nok prøve på fra nu af.

ps. er der nogle af jer der har fået billetter til one directions koncerten næste år???

xx -perfstylegirl

Dont let goWhere stories live. Discover now