Romantisk

478 23 3
                                    

"pift." Jase kom imod mig, da vi kom tilbage til mødestedet. "Ved det." svarede jeg kækt. "Der er vist nogle der er lidt selvsikre der over." hans hånd kørte over mit venstre lår. Jeg fik et underligt sus. "Kom med mig." han tog min hånd. "Hvor skal vi hen?" jeg kiggede hurtigt på Lillian, der stod bag mig. "bare kom." han trækkede mig nærmest. "god fornøjelse." Lillian gav mig et lusket smil. Jeg rakte tunge og satte mig på hans sorte motorcykel. Han satte i gang og vi susede ud af den lille vej. "Køre vi ikke lidt hurtigt." spurgte jeg. "Jo." han kørte endnu hurtigere. Jeg slap alle mine bekymringer og begyndte at nyde det. Jeg skreg for sjov og løftede mine hænder op i luften og kunne mærke alt vinden suse imod mine hænder. Det føltes som om at alle mine bekymringer bare susede forbi os. "Jeg elsker det her!" jeg holdte fast i Jase igen. "Ja ikke." han lød glad.

Da vi havde kørt i noget der lignede en halv time stoppede vi op. Jeg stod af motorcyklen og kiggede mig lidt omkring. Vi var i en gigantisk skov. "Hvor er her flot." jeg kiggede tilbage på Jase der stod med en kurv i hånden. "picnic?" Jeg løb tilbage til ham. "Jeg fik de andre gutter til at arrangere det." siden hvornår var han blevet så romantisk. "kom med mig." han tog mig i hånden og førte mig ned til en strand. Jeg kunne ikke lade være med at smile. "det havde jeg ikke regnet med." der var et bor og nogle stearin lys. "Damerne først." han tog stolen ud så jeg kunne sætte mig. "Siden hvornår er du blevet så romantisk?" jeg kunne ikke lade vær med at spørge. "Siden altid." han gav mig det smil der havde fået mig til at falde for ham. "når så det har du." jeg tog en slurk af vandet der stod på bordet. "Jeg nåede bare ikke at vise dig det sidste gang, så jeg syntes jeg skyldte dig en hel masse." han gjorde mig helt varm indeni. "det her er i hvert fald en masse." jeg tog et jordbær. "Abbey, jeg har savnet dig utrolig meget." Han lagde sin hånd på min. Det var et chok at han sagde det. "Hvorfor kom du så ikke tilbage til mig?" jeg blev hurtig seriøs igen. "Det har jeg også, men jeg så dig med en anden." hans smil forsvandt. "Fuck ham." jeg tog endnu et jordbær. "Mon ikke." han rejste sig op og kyssede mig over bordet.

"Vil du med hjem?" spurgte han da vi var færdige med at spise. "Selvfølgelig." jeg smilede og satte mig bagpå hans motorcykel. Vi kørte hjem til hans lejelighed. Jeg gik ind af døren, "Wow du er da fuld af overraskelser." jeg gik ind i stuen. Det var en meget moderne lejelighed. "min mor har dekoreret den." han smilte. "mors lille dreng var?" jeg grinte. "jeg skal vise dig." han gik hen imod mig. "kom med det." jeg satte mig ned på den sorte lædersofa. Han tog hans jakke af, jeg skreg for sjov skyld. "Er du klar?" han gav mig et lille smil. "Mon ikke." jeg lænede mig tilbage i sofaen. Jeg havde brug for at være imod det hele lige nu. Han smed sin trøje så man kunne se hans sixpack. "Den havde han da ikke sidste gang vi var sammen" tænkte jeg og kom i tanke om dengang vi smed tøjet foran hinanden, men der skete ikke noget. Han kom hen imod mig, og lagde sig ovenpå mig.

Dont let goWhere stories live. Discover now