Fish and chips

646 34 3
                                    

Da jeg kom tilbage til hospitalet sad min mor og Mathildes mor i baren, jeg gik hen til dem. "Hej, skulle du ikke først komme imorgen?" spurgte jeg "Far skal hjem på arbejde i morgen, og det er meget vigtigt,så far og jeg ringede og spurgte om hun ikk kunne komme idag." min mor smilede og tog min hånd. Min far var sådan en der opkarere mord sager. 

Jeg gik ind til Mathilde og satte mig på stolen ved siden af hendes seng. jeg tog hendes hånd og fortalte hende alt om Niall. Jeg vidste hun kunne høre mig og at hvis hun kunne vise det ville hun være mega glad på mine vegne, hun var nemlig ikke den jaloux type.

Min mor of far kom ind lidt efter "Hej skat håber ikke vi forstyrre, men vi tror gerne Mai (Mathildes mor) vil være lidt alene med mathilde så vi tænkte om du vil med ud og spise frokost?" spurgte min far "Klart." svarede jeg og tog min jakke og converses på.

Vi gik ind på en resturant der hed BAILEYS FISH AND CHIPS. Vi fik et bord i hjørnet. Vi bestilte sjovt nok fish and chips alle sammen.

"Nå skat hvordan kan det være at det tog så lang tid på starbucks i dag?" min far vippede op og ned med sine øjenbryn "Øhm...Jeg snakkede bare med en fyr." jeg kunne mærke mine kinder blev varme. Min far hviskede et pift, jeg slog ham for sjovt på skulderen. "Husk at du skal hjem i næste uge, skat."  min mor tog min hånd.

----------------

Hey gyus!

undskyld kapitlet ikke blev særligt langt, men er MEGA træt og ville bare skrive den i dag så...

xx-Perfstylegirl.

Dont let goTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang