Hemmelige pige

519 26 1
                                    

Jeg vågnede op i armene på Niall, han sov stadig. Jeg prøvede så forsigtigt som muligt at stå op af sengen. Da jeg var kommet op at sidde hørte jeg et stort snork fra Niall, jeg flækkede af grin. "Hvad?" Niall kiggede spørgene på mig "Du snorkede bare som en gal lige før, ikke andet." Jeg lagde mit hovede ned på hans mave og tegnede en blomst med mine fingre. "Hvad er klokken?" spurgte Niall så, jeg rækkede ud efter min mobil som lå på natbordet "Halv 12." savrede jeg "allerrede, Jeg skulle mødes med drengene klokken kvart over 11.". Han hoppede op af sengen, tog tøj på og spurtede ud af døren med et hurtigt "Farvel.". "Jamen farvel da." sagde jeg lige så stille til mig selv, da han var ude af døren. Jeg var på vej ind på toilettet, da hotel døren pludselig åbnede igen og Niall kom ind. "Jeg glemte lige noget." han gik hen imod mig og kyssede mig på munden. "Farvel igen." sgade Niall da han var på vej ud af døren for anden gang. Jeg smilte for mig selv, og gik ind i bad. Da jeg havde været i bad, besluttede jeg mig for at gå hen til hospitalet. Jeg tog overtøj på og gik ned i lobbyen. Da jeg var på vej over til hospitalet, kom jeg forbi en kiosk, hvor jeg så et blad i vinduet, jeg kiggede på det og lagde mærke til et billede der var på forsiden, det var mig og Niall igår. Jeg gik ind og købte bladet, der stod en tekst under billedet hvor der stod :HVEM ER DEN HEMMELIGE PIGE?

-------------

undskyld kapitlet ikke blev ret langt, men er ret træt og ville bare have det ud i dag <3

-xxperfstylegirl

Dont let goTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang