"Hvad skal vi så lave resten af dagen?" Niall kysser min hånd. Jeg sidder på min mobil og tjekker facebook. "Altså først og fremmest skal vi beslutte hvornår vi skal fortælle folk det." Jeg løfter hånden med ringen på. "Ja det ville være en ide." Han krammede mig. "Hvad med nu?" Jeg smilede lumsk. "Okay." Vi rejste os op.
"Goddag." Min far kiggede op på os. "Vi har noget vi gerne vil dele med jer." Jeg smilede til dem begge. "Jaer." Min mors opmærksomhed var kun rettet mod os. "Okay jeg siger det bare.... Niall har friet!" Jeg viste dem min hånd. Mine forældre sad målløse og kiggede på os. "Please sig noget." Jeg klemte Niall's hånd. "Øh, skat vi skal lige fordøje det her, men det er da fantastisk, tillykke da!" Min mor rejste sig op og krammede mig og så Niall. "Tillykke skat!" Min far kyssede min pande og gav Niall hånden. "Det skal fejres!" Min far gik straks ud i køkkenet og begyndte at lave kage.
"Jeg bliver nød til at ringe til Jase." Jeg slippede Niall's hånd. "Okay." Han gik hen til min mor og snakkede lidt.
"Jase her." Jeg mærkede en klump i halsen. "Øh Hej Jase." Du begyndte så småt at ryste. "Abbey!" Han lød ligepludselig meget interesseret. "Øhm... Jase jeg har en god og en dårlig nyhed." "Jaer?" Hans hæse stemme lød oprevet. "Den gode nyhed er at jeg skal giftes!" Jeg dansede en lille glædesdans. "Og den dårlige?" Han grinte sarkastisk. "Øhm... Og det er ikke med dig." En kæmpe byrde løftede sig fra mine skuldre. Bip..bip. Han havde lagt på.
"Når hvad sagde han?" Niall kiggede spændt på mig. "Ikke rigtig noget." Jeg satte mig på hans skød og lænede mig op af ham.
"Kage!" Råbte min far en halv time efter. "Det gik da stærkt skat." Min mor kyssede ham. "Det er heldig jeg er så lav var?" Jokede jeg til Niall, da han lagde sin hage på mit hoved. "Ja ikke, det er et mirakel." Han flyttede sit hovede og satte sig ned. "Jeg er bare et mirakel." Jeg satte mig ned med et grin på læben. "Det er du godt nok ja!" Han lænede sig mod mig og kyssede min skulder. "Så er der serveret." Min far kom ind med noget jeg ville tro var kanel kage. Jeg tog et stykke på min tallerken. Stadig varm. "Den smager fantastisk, far." Jeg tog endnu en bid af den. "Er det Ellie?" Niall rejste sig. "Ja det er jeg ret sikker på." Han bevægede sig ud mod trappen og gik oven på.
"Må jeg lige se din ring igen?" Min Mor rakte ud efter min hånd. "Den er da fantastisk smuk." Hun studerede den nøje. "Og dyr." Min far smilede til mig. Ellie's gråd blev højere og højere. "Jamen Hej skat." Jeg kildede hendes mave da Niall satte sig ned med hende. "Er du lidt sulten?" Niall gav mig hende. Jeg knappede skjorten op og min bh så Ellie kunne få fat på mit bryst. "Hvor er det her da dejligt." Min mor tog min fars hånd. "Ja ikke... Det bliver vi nød til at have et billede af." Han gik ind i stuen efter sit kamera.
"Smil!" Min fars store Canon kamera tog et billede af os. "Må jeg få et billede af jer to?" Min far gik om på den anden side af bordet. "Selvfølgelig, jeg sidder bare og ammer her." Jeg flækkede af grin. "Abbey læg din hånd på Niall's skulder så man kan se ringen." Min far tog et billede. "Og årets par går til...: Abbey Jackson og Niall Horan." Min far holdte hans hånd op til munden som en mikrofon. Vi flækkede alle sammen af grin. "Ser du prisuddelinger?" Grinede jeg. "Hele tiden." Min mor er helt færdig og det samme er Niall. Efter 10 minutters latter giver Ellie sig til at græde. Jeg tager bh'en på igen og knapper min skjorte med en hånd, "#skills!" Siger jeg til mig selv. "Skal du skiftes lille skat?" Jeg løfter hende op så hun sidder oprejst på mine hænder. Bøvs. Jeg rejste mig og gik op af trappen efterfulgt af Niall. Din tur." Jeg lagde hende på pudslebordet. "Med glæde." Niall tog hende små bukser af, og derefter bleen. Dag han havde tørret hende, legede han med hende uden at have kommet ble på. "Niall!" Jeg grinte da Ellie tissede på Niall. Han grinte også. "Nu bliver jeg jo nød til at skifte tøj." Han hev ud i sin trøje. "Skift hende lige først." Jeg aede hendes kind.
"Sådan skat." Jeg løftede hende op da niall havde givet hende ble og bukser på. Det sagde jeg lidt for hurtigt for et sekund efter gylpede hun på mig. Jeg var ret sikker på man kunne høre Niall's grin i hele huset. "Det fede ved at være forældre." Sagde jeg og fniste lidt. Niall lagde en stof ble på sengen, som jeg lagde Ellie på. Jeg smed trøjen og det samme gjorde Niall. Mine øjne var limet fast til hans mave. "Nyder du synet?" Han opdagede mig. "Meget!" Jeg tog hans trøje og smed den i vaskekurven. "Du ser heller ikke værst ud." Han smilede sexet. "Det ved vi begge to ikke passer, jeg har taget syv kilo på, kig lige på den delle her." Jeg hadet min krop for tiden. "Seriøst, du er den mest sexet mor jeg nogensinde har set, og jeg har mødt harrys mor." Han lagde sine hænder om mit liv og kyssede min hals.---------
Hej folkens!
Der var en fejl med et billede i kapitlet trang til MacDonalds, men nu er billedet endelig kommet... Just so you know it!
Elsker jer!!!
DU LIEST GERADE
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."