"Lad os gå resten af vejen." Niall rejste sig og rakte sin hånd ud "Okay." jeg smilede og tog hans hånd. Han tog min kuffert ud af bagage rummet og så gik vi.
"Hvad sker der så når jeg ikke er her mere?" spurgte jeg "Det ved jeg ikke, men jeg ved at jeg ikke vil miste dig." han kyssede min baghånd "Jeg vil hellere ikke miste dig, jeg kan måske besøge dig i juleferien?" jeg smilede forsigtigt til ham, "Det vil jeg glæde mig til." han tog sin arm rundt om mig og klemte mig forsigtigt ind imod ham.
Vi var lige kommet til lufthavnen da jeg opdagede at klokken var fem minutter over to. "Shit! jeg skulle mødes med Mai for fem minutter siden." Vi løb over mod bagage tjek in hvor Mai stod. "Jeg er så ked af det." Mai smilede og sagde "Bare rolig jeg tjekker bagagen ind og så kan i to sige farvel." Mai tog min kuffert og gik over i køen.
Jeg vendte mig om mod Niall, "Jeg kommer til at savne dig." han flettede sin hånd ind i min "Jeg kommer også til at savne dig, men vi kan snakke med hinanden hver aften." "Det er bare ikke det samme." jeg kunne mærke en tåre glide ned af min kind. "Det ved jeg, men vi kan glæde os til at se hinanden igen." han tørrede min tåre væk med sin tommelfinger og kyssede mig på munden. Kyssede varede evigt i min verden. "Sikke et farvel." sagde jeg da vi havde kysset færdig. "Mon ikke." han strammede grebet om min hånd. Jeg fjernede min hånd fra hans og krammede ham. "Farvel Niall." "Farvel Abbey." Jeg gik hen til Mai i køen. "Er du okay?" spurgte hun og krammede mig, "egentlig ikke." svarede jeg og gengældte krammet, "det skal nok gå.". "Tak." svarede jeg.
Da vi havde tjekket bagagen ind og var kommet igennem security gik vi ind og kiggede i butikkerne. Vi startede med en parfume butik, jeg gik lidt for mig selv og kiggede. Jeg gik forbi alle kendis parfumerne og fik øje på One directions that moment parfume, jeg faldt nærmest sammen da jeg så Niall på den, jeg kom til at tænke på en sætning jeg før havde hørt -when you see the sun i see the moon (når du ser solen ser jeg månen.). TAG DIG SAMMEN ABBEY. Sagde jeg til mig selv og gik hurtigt videre. Da vi var kommet ind i flyveren og den var lettet, tog jeg mine beats på, og satte one direction musik på, jeg havde brug for at høre Nialls stemme.
-------------------------------------
hey guys<3
håber i kom godt ind i det nye år.
-xxperfstylegirl
YOU ARE READING
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."