Træt

228 15 0
                                    

"Jeg kommer sådan til at savne jer." Maura gav mig et kram og kyssede Ellie. da vi havde krammet færdig og sagt farvel, tog vi vores håndbagage og gik ind til security. Da Niall skulle til at gå igennem, bippede den der dims man går igennem og en dame tog ham med hen til siden. Mig og Ellie gik bare igennem uden problemer, så jeg grinede lidt af niall da damen stod og kropsvisiterede ham. Da han endelig fik lov til at gå tog han mig bagfra og løftede mig op, hvilket fik mig til at hvine lidt. En stor gruppe stod og kiggede på os og smilede. "Du skal ikke grine af mig!" niall kildede min mave. "Sæt mig ned." jeg grinede og opfattede slet ikke at Ellie sad og snakkede med. "Der er vidst en der vil være med i samtalen." Niall kiggede på Ellie der sad i hendes autostol. "Det ender med hun bliver ligeså snaksalig som hendes far." Jeg kiggede på Niall og kyssede hans næse. "Måske." Han kyssede tilbage.

Da vi havde fået noget at spise og drikke, tog vi over til gaten. Der var et hav af mennesker i gaten, men vi fandt heldigvis en plads ved siden af et ældre par. "hvor gammel er hun?" den ældre dame kildede Ellies mave og lavede ansigter der fik hende til at smile. "3 måneder." svarede jeg med et smil. "Hun er godt nok flot." Hun smilede til mig. "Tak." Jeg gengældte smilet. "I er en smuk familie." Hendes mand tog damens h ånd. "Tusind tak." Jeg er sikker på at mit smil blev ti gange større.

"Hvad snakkede i om før?" Spurgte Niall da vi havde rejst og var begyndt at boarde. "Du ved det sædvanlige, hvor gammel er hun og så videre." jeg smilede op til ham og kyssede hans kæbe. Jeg var måske lidt lav, men det går. Det ville bare se wierd ud hvis jeg var højere end ham. "Okay." han kiggede på Ellie der lå og sov. "Du skal altså til at lære dansk." Jeg holdte om hans overarm. "Nej det går." Han grinede.

Da vi havde fået sat os på vores pladser, var vi så heldige at der ikke skulle sidde flere end os på sæderene, hvilket jeg blev meget glad for, eftersom jeg kunne lægge mine fødder op på Niall. Kun for at drille ham, men altså, mindre detalje. "Abbey skal de være lige der?" Han kiggede ned på hans skridt, hvor mine fødder lå. "Ja desværre." Jeg kiggede drilsk på ham. "Jeg er ked af at sige det skat, men jeg er altså lit for træt til dine julelege nu." Han lænede sit hovede tilbage og flyttede mine fødder. "Nå, så der er du?" "Ja det er jeg." han gav mig et træt blik. "Okay skat, jeg skal nok lade dig være." Det lød sure i virkeligheden. "Er du nu sur?" Han kiggede hurtigt på mig. "Nej det er jeg ikke." Hvorfor fanden lød jeg så sur. "Så siger vi det." Han vendte hovedet væk fra mig og faldt vidst i søvn.

Efter cirka en halvanden time, sagde de endelig i højtalerne at vi skulle til at lande. "Godmorgen sovetryne." Jeg puffede lidt til Niall da han kiggede på mig. "Nu er det jo godt nok eftermiddag, men what ever." Han kyssede min hånd. "Jamen så god eftermiddag, krævende asen." jeg kiggede på hans hvide t-shirts og stenede.

Da flyet endelig var landet gik vi hen til bagage båndet og ventede på vores kufferter. Da de endelig var kommet gik vi ud, hvor mine forældre stod med flag. #Flovt! Jeg grinede for mig selv. "Hej skat og skat nummer to." Min far krammede mig og Ellie. "Hej Niall." Min mor krammede Niall og snakkede lidt med ham om London og turen. Vi gik ud til vores hvide Audi, som var ved at blive en lillesmule beskidt. Jeg satte mig ind på bagsædet, med Niall og Ellie. Niall sad og lavede ansigter til Ellie og fik hende til at grine.

------------------

Hey guys<3

Undskyld at jeg ikke har skrevet længe, men hold da helt kæft jeg går i skole, spiser og sover... #Life

Og så har jeg lige været i London, så har ikke haft tid til at skrive.

<3 <3


Dont let goDonde viven las historias. Descúbrelo ahora