"Godmorgen skat." Niall løftede Ellie op fra slå op vuggen der stod ved siden af sengen. "Uh det er så dejligt." Ellie gylpede på Niall's bare mave. "Her." Jeg rakte ham stofbleen. "Tak." Han tog imod stofbleen og tørrede gylpen af sig.
Da jeg hurtigt kiggede hen på uret så jeg at klokken kun var kvart i otte. "Hvad tid skulle vi være i lufthavnen i morgen?" Vi havde været i London i snart to uger nu. "Øhm var det ikke ved to tiden?" Han lagde Ellie på sengen. "Det kan godt passe." Jeg smilede stort til ham. "Finder du noget tøj til hende?" Niall legede med hende. "Jo selvfølgelig." Jeg åbnede kufferten med Ellie's ting. Jeg havde ikke orket at pakke det ud. Dovenskab længe leve! Jeg fandt en baby lyserød bodystocking og et par puf cowboy bukser. "Værsågod." Jeg kastede tøjet hen til Niall. "Tak." Han greb det og begyndte at skifte Ellie.
Da han havde skiftet hende og givet hende nyt tøj på gik vi ned til Maura og Chris, der sad og ventede på os ved morgenbordet. "Godmorgen." Maura smilede til os. "Godmorgen mor." Niall gav hende et kys på panden og satte sig ned ved siden af mig. "Såe... Hvad har i tænkt jer at lave i dag?" Chris smilede stort. "Jeg har lovet Abbey at tage hende med i studiet i dag... Så det tror jeg vi skal i en til to timer." Han tog min hånd på bordet. "Det lyder hyggeligt." Maura legede med Ellie.
Da vi var færdige med at spise gik vi op og tog tøj på. "Øhm... Jeg er forresten lidt lost." Jeg tog Niall's T-shirt af (aka min nat bluse). "Hvorfor?" Han tog sine boxers af. "Turnéen?" Jeg fandt min bh frem der lå under et par bukser. "Hvad med den?" Han fandt et par nye boxers frem. "du kan da ikke bare lade være med at tage med? Altså der er jo stadig et par måneder endnu." Jeg tog et par nye trusser på. "Ja... Men drengene tager de sidste tre koncerter og så er der jo pause i et par måneder." Han tog et par bukser op fra gulvet. "Okay." Jeg fandt en kjole i min kuffert og tog den på.
Da vi begge var helt klar tog vi Maura og Chris bil til studiet. Jeg sad bagi med Ellie, mens Niall kørte. "Tænk hvis vi får flere børn og tager på familie ferier og sådan nogle ting." Jeg gav Ellie hendes sut. "Ja det kunne være hyggeligt." Niall smilede til mig i bakspejlet. "Ja ikke, men jeg glæder mig godt nok ikke til teenage tiden." Jeg grinede lidt. "Prøv at tænk hvis hun bliver en lille player." Niall gav mig nogle utrykke øjne. "Det håber jeg sørme ikke." Jeg tog hendes lille hånd. "hun må ikke date før hun er 24." Niall så alvorlig ud. "Argh nu strammer du den lidt." Altså jeg er kun sytten." Jeg kunne mærke lykke brede sig i min krop. "Jeg elsker dig Niall." Jeg følte mig så hel og lykkelig. "Og jeg elsker dig skat." Han tog min hånd , som lå på mit skød.-----
Hey guys....
Så er der kun 5 kapitler tilbage og så er den færdig..:(
Men jeg er igang med en anden bog, men den er på engelsk... Og ved ikke om der kommer en 2'er.
Elsker jer!
YOU ARE READING
Dont let go
Fanfiction"Du ved ikke hvad kærlighed er før du er villig til at smide dig ind foran et tog for den person."