første date

590 32 3
                                    

Da jeg kom tilbage til hotellet ledte jeg min kuffert igennem efter noget pænt at tage på, men der var ikke rigtigt noget. Jeg gik i panik, men så kom jeg i tanke om en kjole Mathilde havde haft med, hvis one direction nu lagde mærke til os og inviterede os ud, jeg grinede bare ved tanken. Jeg skyndte mig at tage min jakke og sko på. Jeg spurtede hen til hospitalet.

Da jeg kom til caferterietsad mathildes mor der. jeg gik hen og spurgte spurgte hende "Hej, du ved den kjole Mathilde tog med for en sikker heds skyld, må jeg måske låne den til en date?" hun gav mig et knus og svarede blidt som altid "Selvfølgelig, Mathilde ville være blevet så glad på dine vejne." Jeg gik op på det værelse Mathilde lå på. Hun så lige så død ud som altid siden ulykken. Jeg gik hen og hviskede at jeg lånte hendes kjole og at jeg skulle på date. Bagefter gik jeg hen og tog hendes kuffert frem og fandt den mørkeblå cocktail kjole frem.

Jeg tog tilbage til hotellet og skiftede. Kjolen sad rent faktisk overraskende godt på mig, selv om jeg ikke ville indrømme det. Jeg tog noget mascara, eyeliner og neutral læbestift på. Da Klokken var Lidt over 5, var jeg klar.

'Hej hvornår kommer du?' skrev jeg til Niall.

5 minutter efter skrev han 'NU!'.

Jeg gik ned i lobbyen og ud på gade hvor der holdte en sort bil. Niall kom ud af bilen, han kiggede på mig som om jeg var et spøgelse "Hvad?" spurgte jeg "Øhm du er virkelig smuk." svarede han. Jeg gav ham et lille dask på armen med min håndtaske. "Er du klar?" sagde han gentelmands agtig "øhm, behøver vi køre?" spurgte jeg usikkert, "Lidt, hvorf..Når, nej ved du hvad lad os gå." svarede han "Sikker?" spurgte jeg igen "Egentlig ikke, men what eves." svarede han med et grin.

Der var 6 kilometer til den resturant vi skulle hen på. Jeg havde selvfølgelig valgt at tage høje hæle på så efter 2 kilometer smed jeg dem og gik med bare tær, "Nej det gør du bare ikke." Niall flækkede af grin, han havde det sødeste grin nogensinde "Jo jeg gør.". Han vendte sig om og kiggede mig dybt i øjnene, han havde de dejligste øjne. Han lænede sit hoved mod mit, jeg kunne mærke hans læber mod mine. Hele verden gik i stå, det var kun os to.

--------------

Hey guys, tusind tak for for jeres kommentarer det betyder meget og er virkelig ked af at jeg har været så doven med at skrive :( prøver at forbedre det, men har ret mange lektier for så...

love you

-xxperfstylegirl

Dont let goHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin