بورا با دست های تپلش موهای پسرو کشید که باعث شد از درد جیغ دخترونه ای بکشه ، خواست اون رو هول بده که متوجه شد رو هوا معلق مونده . خودشو تکون داد و با عصبانیت
گفت : ولم کن باید دستشو قطع کنم .
هوسوک رو زمین گذاشتش و به سمت خودش برشگردوند و گفت : بسه بورا .
بورا با لب های غنچه ای و صورت سرخ شده اعتراض کرد : ولی اون اول منو هول داد ، تقصیر من نبود .
جین دستهاشو گذاشت تو جیبش و گفت : آفرین اون از ترس فرار کرد .
یونگی کنارش زانو زد و گفت : باید میزدی همونجایی که بهت یاد دادم
هوسوک با تعجب گفت : یونگییی ... باورم نمیشه .
تهیونگ بقیه رو با خودش سمت زیرانداز برد و گفت : بریم وسایلو جمع کنیم ، زود باشید .
هوسوک کف دست بورا رو نگاه کرد که زخم های کوچکی رو اون نقش بسته بود با بغل وارد ماشینش کرد و چسب زخمی از داشبورد برداشت . کف دست هاشو با بطری آبی شست و آروم خشکشون کرد.
دستشو بوسید و پرسید : دردت میکنه فندق؟
بورا لباشو کشید و گفت : فقط یکم .
هوسوک چسب زخم رو روی دستش گذاشت و گفت : الان خوب میشه . به لباسای زرد فکر کن تا دردشو حس نکنی . الان میریم کلی لباس زرد بخریم .
بورا ذوق زده سرشو تکون داد و جاشو روی صندلی ماشین درست کرد
بعد از جمع کردن وسایل همه برای پاساژ گردی حرکت کردن ، کنار مجمتع بزرگی پیاده شدن و به داخلش حرکت کردن . نمای داخل همه سفید براق بود . زیبایی خاصی داشت و هر کسی را به خودش جذب میکرد .
بورا با یونگی راه میرفت و تهیونگ زیر گوش هوسوک با جدیت تمام یک ریز حرف میزد و هوسوک با لبخند همراهیش میکرد.
جونگکوک و جیمین پشت سر جین و نامجون بودن ، بانی بساط کرم ریزیش رو پهن کرد و نامجون رو از پشت بغل کرد .
وقتی جین متوجهش شد سریع داد زد : هی هی ... اون بدن گندتو از رو نامزدم بردار همین الان و گرنه تو رو به عنوان یه منگل منحرف معرفی میکنم .
جونگکوک بی خیال به صحبت های جین سمت نامجون برگشت و لبخندی زد و گفت : اوه مای کراش .
جیمین از خنده غش کرده بود و دست جونگکوک رو برای بس کردن میکشید .
جین مانند بچه کوچیکی که با زور میخواستن عروسکشو از دستش بکشن ، مقاومت میکرد و نامجون رو از چنگ جونگکوک دراورد و سفت به خودش چسبوندش .
یونگی با خنده گفت : هوی ... آروم باشید آبرومونو بردین .
جین نگاهی به جونگکوک کرد و تا جایی که میتونست چشماشو چرخوند .
YOU ARE READING
Anemone
Fanfictionولی زندگیشون یه نوع مخلوط ترش و شیرینی ^^ کامل شده در حال ویرایش ____________________ کاپل اصلی : sope کاپل فرعی : namjin ژانر : رومنس _ فانتزی _ مافیایی _ هپی اند