10.Bölüm

51K 2.3K 656
                                    

İyi okumalar🍂

Ezâ Demirel'den...

"Kızım, Dubai'ye ne zaman gideceksin?" dedi Serkan Bey.

"Haftaya gideceğim." dedim. Semih'in attığı mesajdan sonra odama çıkmış ve avukatımı aramıştım. Semih hakkında suç duyurusnda bulunmasını söylemiştim. Şimdi de oturma odasında hep beraber kahve içiyorduk.

"Ezâ, bu akşam babanın ortakları gelecek. Eğer yorgun değilsen bize katılır mısın?" diye sordu İpek Hanım.

"Katılırım." dedim ve kahvemden bir yudum aldım ve sehpaya bıraktım.

"Ay canım kızım, annen yer seni!" İpek Hanım'ın yanıma gelip bana sarılmasıyla, kaşlarım havaya kalktı.

"Anne kız boğulacak." dedi Pamir gülerken. İpek Hanım yanağımı öpüp yerine geçmişti. Ben ise utanmıştım. Öpülmeyi sevmezdim.

"Ezrâ abi, uzun zamandır beraber uyumuyoruz. Bu gece birlikte uyuyalım mı?" dedi Aden.

Kaşlarım çatılırken ona döndüm. O ise zaten bana bakıyordu. Ona baktığımı görünce gülümseyip konuştu.

"Abicim, ikizin bizi kıskanıyor." dedi Aden. Yerimde kıpırdanıp telefonumu elime aldım.

"Ya, öyle mi?" dedi Ezrâ. Gülümseyerek bana bakıyordu.

"Hayır." dedim. Sesim soğuk çıkmıştı. Ezrâ ise bana aynen aynen der gibi baktı.

"Hadi, hadi. Hazırlanalım. Pamir, saçma saçma giyinme sinirlerimi bozma! Aren, seninle konuşmamızı unutma ve eşofman giyme! Yaman, Emir'e laf sokma! Giray, sıkılıp ameliyatım vardı diyip kaçma! Diğerleri zaten uslu uslu durur." dedi ve yukarı çıktı İpek Hanım. Onu hayretle dinlemiştim.

"Evet çocuklar, anneniz ne derse o." demiş ve Serkan Bey'de yukarı çıkmıştı.

"Abla, beraber hazırlanalım mı?" dedi Aden.

"Olur." dedim ve ayağa kalktım. Aden'de peşimden geliyordu.

"Bu arada elbise giyelim. Annem böyle yemeklerde hep elbise giydirir bana." dedi Aden. Başımı sallayarak onu onayladım.

"Ben elbise seçip geliyorum, sonrada saç, makyaj yaparız." dedi ve odasına gitti.

Odama girip dolabımı açtım. Elbiselere bakarken, siyah deri elbise dikkatimi çekmişti. Daha önce giymemiştim. Elime alıp yatağın üstüne koydum. Bu sırada Aden'de elbisesiyle gelmişti. Elinde pembe güzel bir elbise vardı.

"Hadi başlayalım." dedi.

•••

Aden'le güzelce hazırlanmıştık. Pembe  elbisesini giymiş ve sade şeftali tonlarında bir makyaj yapmıştı. Kısa kahve saçlarını su dalgası yapmıştı. Ayağınada toz pembe kalın kısa topukular giymişti. Oldukça şirin duruyordu. Bende siyah elbisemi giymiştim. Kısa siyah saçlarımı su dalgası yapmıştım. Ayağıma da siyah ince topuklu ve bilekten bağlamalı topuklularımı giymiştim. Makyajım ise kahve tonlarıydı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AnemoiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin