İyi okumalar🍂
Ezâ Demirel...
Sabah uyandığımda Pamir yanımda değildi. Erken kalkmıştı sanırım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ardından üstümü değiştirdim. Makyajım ve saçımıda yapınca çantamı alıp odamdan çıktım.
Aşağıya indiğimde herkes her zaman ki gibi salondaydı."Günaydın." dedim.
"Hergün bu kadar güzel olmak zorunda mısın?" dedi annem yalancı bir sitemle.
"Bana çektiyse demek." diye sırıtarak mırıldandı Pamir.
"Sen kime çektin acaba?" dedi imayla Giray'da.
"Susunda kahvaltıya geçelim." dedi ve yemek odasına gitti Aren.
Bizde peşinden gittik. Herkes oturduğunda başladık. Ağzıma bir salatalık attığımda tuzsuz olduğunu fark ettim.
"Abi, tuzu uzatır mısın." dedim karşımda ki Yaman'a. O ise bana bakmamıştı.
Sayende artık kendini abi yerine koymuyor demek ki, yazık.
"Yaman, tuzu uzatsana kardeşine." dedi annem mutlulukla. Yaman, annemin cümlesiyle bana dönmüştü.
"Abi, tuzu uzatacak mısın artık?" dedim tekrardan. Yutkunup önünde ki tuzu bana uzattı. Alıp salataya dökerken sonunda diye geçirdim içimden.
"Aren, Aden sizi okula ben bırakacağım." dedim ve kahvemi içerken.
"Tamam abla." dedi Aden.
Kahvaltımız bittikten sonra çıkmıştık evden. Arabaya binip, Aden'lerin okuluna sürmeye başladım. Aklım çok karışıktı.
"Abla bu akşam dışarı çıkalım mı beraber?" diye sordu Aden.
"Bu akşam olmaz canım, işim var akşama yarın çıkarız olur mu?" dedim Aden'e hitaben.
"Olur abla." bu sırada okula gelmiştik. Aren ve Aden arabadan inerken bende inmiştim.
"Sen niye indin abla?" diye sordu Aden. Tam cevap verecektim ki Aren benden önce konuştu.
"Barış'a bakıyor gelmiş mi diye." dedi sırıtarak.
"Saçmala Aren, kardeşlerime eşlik edeceğim sadece." dedim sitemle.
"Aynen, aynen." dedi ve gülüp okula girdi. Arkasından göz devirdim ve ağır adımlarla arabama yürüdüm. Gelmemişti.
•••
Yazardan...
Bilinmeyen: Gördün mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anemoia
Teen FictionKabul etmek istemiyordum. Ben yıllardır tek başımaydım. Bundan sonra bir aileyle yapamazdım. Fakat içimdeki bu hisse bir türlü anlam veremiyordum. Yüzüme beklentiyle bakıyordu İpek Hanım. Peki benim cevabım neydi?