İyi okumalar🍂
Ezâ Demirel
Yemeğimizi yemiş ve eve gelmiştik. Şu an da Pamir'in söylenmesini dinliyorduk.
"Restoran zincirim var lan benim! Abinizin restoran zinciri var! Benim restoranıma gelmiyorsunuz da o Bülent köpeğinin restoranına gidiyorsunuz. Aç kalın!"
"Abartma Pamir." dedi Ezrâ göz devirerek.
"Ezrâ, seni de havanıda sikerim! Abi diyeceksin puşt!"
"Pamir! Düzgün konuş kardeşinle." dedi annem.
"Ya bırak anne! Abi bile demiyor. Büyüğüm ben ondan. Ne farkım var Yaman'dan, Giray'dan!? " dedi ve gitti Pamir.
"Yok artık! Alınıyor muymuş bu?" dedi hayretle Ezrâ.
"Ezrâ, abi de, bak alınıyor." dedi annem.
"Koskoca adam anasını satayım. Buna mı alınıyor." dedi Ezrâ kendi kendine.
"Çocukların çıkışı geldi. Ezâ, şoför babanlaydı. Sen alır mısın çocukları?"
"Alırım anne." dedim ve ayaklandım.
"Annen yer seni güzel kızım." dedi mutlulukla annem.
Evden çıkıp arabama bindim okula sürdüm. Geldiğimde yeni yeni dağılıyorlardı. Arabadan inip, okula girdim. Aden ve Aren'de bu sırada çıktılar. Beni ilk Aden fark etti.
"Aa abla." dedi ve sarıldı. Garipsesem de ben de ona sarıldım.
"Hadi geçin arabaya." Aren birkaç gündür değişikti. Yorgun, bezmiş bir havası vardı.
"Abla bizim evin orda sahilin karşısına yeni bir mağaza açılmış gidelim mii?" diye sordu Aden.
"Tamam, uğrarız." aynadan Aren'e baktığımda gözlerini kapatıp başını geriye yaslamıştı.
"Aren," dedim. Bir anda ağzımdan çıkmıştı ismi. Gözlerini yavaşça açıp baktı bana.
"İyi misin?" aynadan gözlerime bakarken bir süre konuşmadı. Sonra yavaşça başını sallamıştı.
"Geldik. İnin, bakalım şu mağazaya." dedim kemerimi çıkartırken.
Mağazaya girdiğimizde oldukça ferah ve güzel bir yer olduğunu gördüm. Aden, elimden tutup kıyafetlerin arasına girerken mutlu görünüyordu. Aren'de peşimizden geliyordu.
"Ay abla! Şu elbiseye bak!" Aden'in gösterdiği, lila elbise gerçekten hoş gözüküyordu.
"Gidelim artık." dedi Aren.
"Saçmalama Aren. Şimdi geldik." dedi Aden.
"Gel sanada bir şeyler bakalım." dedim ve Aren'i elinden tutup kaldırdım. Nedensizce onu böyle gördükçe üzülüyordum. Benimle uğraşsa daha iyiydi.
"Bak bu güzelmiş." dedim beyaz desenli bir tişörtü üstüne tutarken.
"Güzelmiş. Pantolonda baksana." dedi. Dikkati dağılmış görünüyordu. Gördüğüm siyah pantolunu ona verdim.
"Tamam, güzel bunlar dene üstünde de göreyim." dedim.
"Tamam." dedi ve kabine girdi.
"Abla, bakar mısın bi?" dedi yan kabinden Aden. Kapıyı açıp içeri baktım. Petrol yeşili bir elbise vardı üstünde.
"Bu çok hoşuma gitmişti. Ama bana yakışmadı sende denesene bunu. Yakışır sana." dedi. Elbise hoşuma gitmişti.
"Tamam çıkart sen, bedenimi alıp geleyim." dedim ve elbiselerin tarfına geçtim. Aradığımı bulunca geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anemoia
Teen FictionKabul etmek istemiyordum. Ben yıllardır tek başımaydım. Bundan sonra bir aileyle yapamazdım. Fakat içimdeki bu hisse bir türlü anlam veremiyordum. Yüzüme beklentiyle bakıyordu İpek Hanım. Peki benim cevabım neydi?