İyi okumalar🍂
Ezâ Demirel...
Sabah, Aden'in kaldırmasıyla erkenden kalktım. Duş alıp kıyafetlerimi giydikten sonra aşağıya indim.
"Gel Ezâ, Serkan biz çıkıyoruz dışarda yapacağız kahvaltıyı." dedi annem. Babam burun kıvırarak onaylayınca çıktık."Ayy çok heyecanlandım." dedi Aden sevinçle. Ona gülümsedim.
"Hadi geçin ben sürerim." dedim arabama geçerken. Annem öne, Aden'de arkaya geçmişti.
"Güzel bir kahvaltı yapalım, sonra da bütün gün alışveriş." dedi annem. Alışverişi severdim.
Barış için güzel şeyler al bari.
Barış için, güzel şeyler almayacaktım tabii ki! Tamamen kendim için.
"Barış abilerin de gelmesi iyi oldu." dedi Aden.
"Evet, evet. Bence de iyi ki davet ettim." dedi annem.
Güzel bir mekanın önüne gelince durdum. Burda yiyebilirdik. Bu aralar çok yemek yiyordum.
"Çok acıktım hadi." dedi ve arabadan inip koşar adımlarla içeri girdi Aden. Etrafımda bu kadar aç insan varken tabii ki yemek yiyecektim.
"Ben aç mı bırakıyorum bunları anlamıyorum ki." dedi annem kendi kendine mırıldanarak.
İçeri girdiğimizde, içinin de dışı gibi güzel ferah bir yer olduğunu gördük.
Aden'in çoktan oturduğu masaya geçip siparişlerimizi verdik.Ezâ, bu Emir balayın benden demişti. Barış, Emir'in bu hediyesini kabul eder mi ki?
Kendi kendime gözlerim açılırken başımı iki yana salladım. Saçmalama Ezâ!
Bu arada Ezâ, kabul et.
Kendi içimde ki savaşın kazananı belli olurken, bundan sonra ne yapacağımı düşünüyordum.
Ne yapacaksın kızım, tavla Barış'ı bas nikahı.
Siparişlerimiz gelirken kahvaltıya başlamıştık.
"Ay babanlar ne yapıyor acaba evde?" dedi annem.
"Koskoca adam hepsi oturuyorlardır ne yapsınlar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anemoia
Teen FictionKabul etmek istemiyordum. Ben yıllardır tek başımaydım. Bundan sonra bir aileyle yapamazdım. Fakat içimdeki bu hisse bir türlü anlam veremiyordum. Yüzüme beklentiyle bakıyordu İpek Hanım. Peki benim cevabım neydi?