14.Bölüm

42.5K 2.4K 360
                                    



İyi okumalar🍂

Ezâ Demirel...

"Hadi görüşürüz canım." dedi Asiye yenge.

"Görüşürüz." dedim.

"Sonunda gittiler." dedi Pamir abim.

"Niye öyle diyorsun oğlum, ayıp." dedi annem.

"Ay anne canım çıktı zaten, bırak ayıbı şimdi." dedi Pamir abim kendini koltuğa atarken.

Bahçede kahve içtikten sonra kalkmıştı herkes. Herkes tek tek sarılmıştı ve bu hiç hoşuma gitmemişti.

"Bu arada yarın gece gidiyoruz biz." dedi Ezrâ. Aklımdan çıkmıştı.

"Dubai'ye mi?" dedi Giray abim.

"Evet." diye yanıtladı onu Ezrâ.

"Ben yatıyorum, iyi geceler." dedim herkese tek tek bakıp.

"İyi geceler kızım." dedi babam. Merdivenleri çıkıp odama girdim. Kıyafetlerimi çıkartıp, saçlarımı taradım. Alarm kurmak için telefonuma bakındım fakat aşağıda unuttuğum geldi aklıma.

Ev sessizdi, sanırım herkes odasına çekilmişti. Merdivenlerden inerken duyduğum seslerle adımlarım yavaşladı.

"Daha geleli ne kadar oldu ki, İpek? Güvenemeyiz hemen." dedi babam. Kaşlarım istemsizce havaya kalkarken adımlarım durmuştu.

"Bence de. Gözümüz üstünde olmalı." dedi Pamir. İstemsizce yutkunurken gözlerim dolmuştu.

"Fark ettirmeden yapın. Bir şeyden şüphelenmesin." dedi Yaman.

"Aden, Aren dikkat edin sizde." dedi Giray.

"İyice paranoyak oldunuz, normal bir kız işte." dedi Ezrâ. Derin bir nefes alıp salona girdim.

"Ne oldu kızım, uyuyamadın mı?" dedi Serkan Bey. Gözlerim salonda ki herkeste dolaştı. Ne kadar iyi oyunculardı. Yüzüme alaylı bir gülümseme yerleştirip sehpanın üzerinde ki telefonumu aldım. Ardından bir şey demeden çıktım salondan.

•••

Sabah erkenden kalktım. Spor takımlarımı giyip koşuya çıkmaya karar verdim. Evden çıkıp sahile doğru koşmaya başladım.

Yine üzülen sensin Ezâ.

Hata yapmıştım. Güvenmemeliydim. Ben her zaman tek başımaydım, bir ailem olamazdı. Nasılda inanmıştım onlara? Uzun zaman sonra ilk defa bir ailem olduğunu düşünmüştüm.

Saate bakıp eve doğru koşmaya başladım. Eve geldiğimde kapıyı İpek Hanım açtı.

"Hoşgeldin kızım." dedi gülümseyerek. Bir şey demeden merdivenlere yöneldim. Yukarı çıkıp şirkete gitmek için hazırlandım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AnemoiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin