6.Bölüm

54.2K 2.3K 422
                                    

İyi okumalar🍂

Yazardan...

Restoranda büyük bir karmaşa vardı. Herkes çığlık çığlığa yerlerdeydi. Silah sesleri hâlâ susmamıştı.

"Ezâ! Korkuyorum." dedi Aden. Ezâ onu sıkı sıkı sarmalamıştı.

"Korkma tamam. Bitecek birazdan."

"Anne! Ey başını ne yapıyorsun!?" Giray'ın bağırışıyla o tarafa bakmıştı Ezâ.

"Ezâ, Aden! İyi misiniz!?" diye bağırdı İpek Hanım.

"İyiyiz!" dedi Aden. Silah sesleri sustu. Yine de kimse kalkmadı. Herkes hâlâ tedirgindi.

Ezâ, yavaş yavaş kalktı. Etrafa bakınmaya başladı. Bu sırada Demirel'lerde ayaklanmıştı.

"Bu neydi şimdi!?" dedi Pamir.

"Semih yaptı. Ne alakan var senin Semih'le eski sevgilin falan mı!? Öyleyse söyle sevgiline uzak dursun bizden!" dedi Yaman.

"Tanımıyorum bile! Ayrıca bana bu şekilde sesini yükseltemezsin! Haddini bil Yaman!" diye yükseldi Ezâ.

"Tamam sakin olun,yeri değil." dedi Giray. Bu sırada bir el silah sesi daha yükseldi. Herkes kalakalırken biri yere yığıldı.

•••

Semih, yüzüne kapanan telefonla sinirlenmişti. Önceden ayarladığı adamlarına haber verdi. Adamlar restoranı tararken Semih koltuğuna yaslanmış bilgisayarından olanları izliyordu.

Biraz zaman geçtikten sonra adamlarına durmalarını söyledi. Silahlar susmuştu. İlk Ezâ kalktı. Semih, Ezâ'yı görür görmez dikleşmişti. Başını yana yatırıp gülümsedi.

"Ah Ezâ..." dedi genç kadını süzerken.

Tam o sırada Ezâ'yla tartışmaya başlayan Yaman'a tiksintiyle baktı. Yaman'dan ölesiye nefret ediyordu. Telefonunu çıkardı ve adamını aradı.

"Şimdi..."

•••

Yaman'ın yere yığılmasıyla herkes kalakalmıştı.

"Yaman!" diye ilk tepkiyi verdi Giray.

Herkes onun başına toplanırken restoranda büyük bir kargaşa çıkmıştı. Ezâ ise Yaman'ı vuran adamdan gözlerini çekemiyordu. Kendine geldiğinde hızla dışarı yöneldi. Çıktığında adam çoktan gitmişti.

Hızla içeri geri döndü ve Aden'le, Aren'in yanına geçti.

"Hadi yürüyün eve bırakacağım sizi."

"Hiçbir yere gelmiyoruz. Senin yüzünden her şey! Ezgi bile daha az zararlıydı." diye bağırdı Aren.

Ezâ'nın yüzünde mimik oynamamıştı. Yere düşen çantasını ve telefonunu aldı ve çıktı restorandan. Bu sırada ambulans gelmişti. Arabasına binip hızla Semih'i aradı. Birkaç saniye sonra açıldı telefon.

"Sana bağırmamalıydı Ezâ." dedi Semih.

"Kimsin sen!? Kimsin de bu şekilde hareket edebiliyorsun!?" bu sırada Yaman'ı restorandan çıkarıp ambulansa bindirmişlerdi. İpek Hanım'da oğlunun yanına binmişti.

AnemoiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin