15.Bölüm

42K 2.4K 234
                                    


İyi okumalar🍂

Yazardan...

Demirel Ailesi, duydukları haberle dehşete düşmüşlerdi. Ezrâ, umarım diyordu. Umarım o uçağa binmedin Ezâ.

"Ezâ'yı arıyorum. Giray sen de Seren'i ara." dedi telaşla Yaman.

"Kapalı, kapalı telefonu!" diye sinirle konuştu Yaman.

İpek Hanım, ne yapacağını bilemez hâlde oturuyordu.

"Seren'in de kapalı!" dedi sıkıntıyla Giray.

"Hayır, hayır, hayır. Bir şey olmadı, bir şey olmadı." Ezrâ kendi kendini sakinleştirmeyi denese de pek işe yaramıyordu.

"Kalkın emniyete gidelim." dedi İpek Hanım. Diğerleri onu onaylarken çok geçmeden evden çıkmışlardı.

•••

Ezâ Demirel...

"Her şeyi aldık değil mi Seren?"

"Evet Ezâ Hanım söylediklerinizi aldım ben. Siz de sunum için flash belleği-"

"Yok artık! Flashı unuttum!" dedim sinirle. Demirel Ailesi sağolsun aklımı karıştırmışlardı.

"Eve gitmem lazım." dedim bezginlikle.

"Peki Ezâ Hanım, o hâlde jetinizi hazırlatıyorum." dedi Seren. Telefonunu çıkarmıştı.

"Şarjım bitmiş."

"Tamam sen şarjını doldur buralarda ben de eve gidip geleyim hemen." dedim ve hızla ayrıldım yanından.

Uzun bir trafikten sonra eve geldiğimde kapıyı açtım ve içeri girdim. Sanırım herkes uyumuştu.

Odama çıktım ve flashı koyduğum yerden alıp çıktım odamdan. Bu sırada Ezrâ'nın açık kapısı çekmişti dikkatimi. Kapıya yaklaşıp içeriye göz gezdirdiğimde odasında olmadığını gördüm. Omuz silkerek merdivenlerden indim, ardından evden çıktım.

"Hazır mı her şey?"

"Hazır Ezâ Hanım." dedi Seren. Ardından jete yürümeye başladık.

•••

Dubai'ye vardığımızda telefonumu açtım. Onlarca arama vardı. Göz devirip telefonumu çantama attım.

"Yok artık annem 28 kere aramış!" dedi şaşkınlıkla Seren.

"Bilmiyorlar mı Dubai'ye geldiğini?" dedim anlam veremeyerek.

"Biliyorlar, abimlerde baya aramış." dedi o da anlam veremeyerek. O sırada telefonu tekrar çaldı.

"Efendim abi ne olu-"

"İyiyim, iyiyiz. Ne oldu abi biliyorsunuz Dubai'ye geldiğimizi?" dedi Seren.

"Ne?" ona döndüğümde bana hitaben konuştu.

"Ezâ Hanım, bizim binemediğimiz o uçak düşmüş!" dedi dehşetle.

Yok artık Ezâ!

AnemoiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin