8

1.7K 112 72
                                    

מנסה לשמור על הקטע הזה של שירים:

She- Harry styles
My strange addiction- Billie Eilish

בחודש האחרון, הנסיונות שלי ושל ריידן לעזוב, לא הניבו שום תוצאות.
הצטרפתי אליו, ועכשיו באופן רשמי, שנינו לא מצליחים להכעיס את מארי מספיק.
אני בדבר הזה רק כמה שבועות, אבל אני יכולה להישבע שזה מתסכל. לא משנה מה ניסינו לעשות, לבד או ביחד, כלום לא עבד.

מסתבר שאפשר לעבור על החוקים של ׳אתונה׳ בהרבה דרכים, ניסיתי את רובן. הסתובבתי בחוץ באמצע הלילה, כבר כמה פעמים, בחלקן ריידן היה איתי.
עישנתי באיזורים מיוחדים, אני לא מכורה לניקוטין, אני מעשנת כשמתחשק לי, ואין לי את הצורך המטורף הזה לסיגריה, אבל סוף סוף השגתי סיגריות משלי.
באחד מסופי השבוע שלי כאן, ריידן לקח אותי להסתובב באיזור הזה, מחוץ לפנימיה, וגיליתי שאני לא נמצאת באמצע שום מקום כמו שחשבתי. מאז, אני וריידן מחפשים אחר המקום הגרוע ביותר לעשן בו.
כרגע, הזוכה שלי זה איזור הצעירים. ליד הבניינים שלהם, ליד ליזי. היא, דרך אגב, מודעת לתוכנית שלי ושל ריידן, ונשבעה לעולם לא לגעת בסיגריה, אלה היו התנאים שלי, לפניי שהדלקתי אחת ליידה.

ריידן נואש יותר ממני, הוא ברצינות קשקש על קירות, על אחד מהם, הוא רשם ׳מליפיסנט׳. נגמרו לו הרעיונות, ואני עמדתי מולו, וזאת התוצאה.

אם הייתי מנסה להכין טבלה כזאת, שמסכמת את העונשים החינוכיים שמארי אוהבת להעניק, במקום הראשון, היה המטבח. החלטתי להבריז גם מזה, והיא פשוט הכפילה את הזמן שלי שם.
למען האמת, אפשר פשוט לומר שהדבר העיקרי שיצא מהחודש האחרון, היה עוד שיעורי בישול עם ריידן. ברצינות, מארי סנכרנה את העונשים שלנו. זה קרה גם ביום הראשון שלי, אבל אז לא ייחסתי לזה חשיבות. זאת הייתה רק ההתחלה.

אבל גם היום, אחריי השיעור האחרון, אני, ריידן, וג׳ו, עומדים לבלות ביחד זמן איכות. אני כבר לא זוכרת בדיוק למה, או מה אמרתי למארי כתירוץ, אבל זה המצב.
אני מוכנה לזה כבר מהבוקר, עם מסקרה עמידה למים, אחריי מקרה מצער שלא אזכיר באחד מהעונשים הקודמים שלנו, ובלי טבעות, כי אני נוטה לאבד אותן במטבח.

בגלל שאין עליי טבעות, אין לי במה להתעסק בשיעור הראשון של היום. אין לי ברירה אלא לנסות להקשיב, לא לשיעור, אלא ללחץ המשותף של הכיתה המקסימה שלי.
גם היום מחלקים לנו מבחן, ביולוגיה, הפעם, המקצוע החזק שלי.
בחודש האחרון, בכל מבחן, והיו הרבה כאלה, המצב בכיתה לא השתנה. אנשים מבלים את עשרים וארבע השעות שבין הבחינה עצמה, לבין קבלת הציונים, בחרדות. עכשיו זאת המישורת האחרונה, הלחץ ברמה המקסימלית כשהמורה שלנו מחלק את המבחנים.
אני לא מפחדת בכלל, שוב, ביולוגיה זה המקצוע החזק שלי, גם ג׳ס רגועה, במונחים שלה, זה בעצם אומר שהיא לא הודיעה על מוות בטרם עת.

מליפיסנטWhere stories live. Discover now