13

1.6K 114 53
                                    

שכחתי לשים שירים וממש רציתי אז-

Dark red- Steve lacy
Consume- chase Atlantic
Million dollar man- Lana del Rey

אני צריכה להפסיק ללכת, אבל אני לא עושה את זה.
אני לא מסוגלת להפסיק, לא כשהוא מסתכל עליי ככה.
אני מנסה להיראות כרגיל, למרות שאני רגישה בלי שום סיבה כרגע.
אני לא רוצה שהוא ישים לב לזה, הדבר האחרון שאני צריכה, זה עוד מפגש כזה עם ריידן. עוד צד שלי שהוא יראה, כשאף אחד אחר לא עשה זאת. הוא ראה יותר מדיי, הוא בטח רוצה להפסיק את זה. אחריי אתמול, אני מבינה למה.

״היי.״ אני מנסה שלא להסתכל עליו, כי זה ללא ספק יסגיר אותי.
״מה קרה?״
לעזאזל איתו.
״כלום, למה?״ אני משקרת.
מן הסתם, אני עוד חייבת לו התנצלות, ולספר לריידן על ההורים האדישים שלי, זאת לא התנצלות.
אני עדיין משפילה מבט, אני לא יודעת אם ריידן מאמין לי.

״הארלי
הוא לא מאמין לי.
ריידן משתמש בשם הפרטי שלי רק במצבים רציניים, בכל פעם שהוא עושה את זה, הלב שלי מחסיר פעימה.
״מה, ריידן?״ אני ממשיכה להתנער מאחריות, אני לא רוצה להכביד עליו.
אני לא רוצה לספר לו את האמת, אני רק רוצה לעזוב אותו. להניח לו להיות עם החברים שלו ולעוף מכאן.
״היא אומרת שהכל בסדר.״ דילן מנסה לשכנע את ריידן לעזוב אותי, בפעם הראשונה, אני שמחה שהוא מתערב.
״זה קשור לאתמול?״ הוא מתעלם מדילן, וממשיך לשאול אותי שאלות.

״אתמול, כן. בגלל זה באתי.״ אני מעבירה נושא, יכול להיות שאצליח להתחמק מהשיחה הזאת.
״את זוכרת הכל, נכון?״ הוא שואל, ואני מהנהנת במהירות.
״לא הייתי עד כדיי כך שיכורה.״ אני מבהירה, לריידן ולכל החברים שלו, ששותקים ומסתכלים עליי.

״אז מה רצית?״ ריידן שואל, אני לא ממש בטוחה בתשובה.
״להתנצל, על כל מה שהיה.״ אני ממלמלת.
״אוקיי, התנצלת, מעולה.״ דילן שוב מתערב.
״תן לה לדבר.״ יופי, עכשיו אני גורמת לחברים של ריידן להתווכח. בן ודניאל באמת נחמדים אליי, לפחות ביחס לדילן, הם לא שופטים אותי סתם ככה.

״זה בסדר, סיימתי. סליחה שהפרעתי לכם.״ אני מרימה את הראש, בלי סיבה הגיונית.
אני מסתכלת על בן, לא ריידן, כי הוא יראה שאני עצבנית, הוא כבר ראה, אני לא צריכה לתת לו תזכורת.

״יש לך רגע?״ ריידן שואל אותי, ואני מהנהנת בלי לחשוב. שוב.
״מעולה, אין לי מושג על מה את מתנצלת, אבל אני צריך אותך לכמה דקות.״
אני מנסה להבין מה הוא רוצה ממני. אני חייבת להסתכל עליו, כדיי לראות את הבעת הפנים שלו. כשאני עושה את זה, אני עדיין לא מבינה כלום, אבל אני כבר לא יכולה לסרב. אני אף פעם לא מתפקדת כשאני מסתכלת עליו.

מליפיסנטWhere stories live. Discover now