Imiona: Udo Cedric
Nazwisko: Stock
Pseudonim/ksywka: nie posiada
Płeć: mężczyzna
Orientacja: heteroseksualny
Data urodzenia: 01.06.1900
Pochodzenie: niemieckie, ale jego dziadek pochodził z polskiej szlachty.
Rodzina: Jest jedynym dzieckiem fabrykanta i właściciela gorzelni - Immanuela Stocka i szlachcianki z pomorza - Geli Katherine von Chodecki.
W 1923 ożenił się z Wilhelmine von Pahlen. Mają razem trójkę dzieci - Brigitte [1925], Hermanna [1927] oraz Biancę [1931]. Bliskie stosunki ma też z synem swojej kuzynki - Albertem Schuttem, który to jest jego adiutantem.
Wygląd zewnętrzny:
Udo jest mężczyzną dojrzałym, wysokim, liczy sobie 190 centymetrów wzrostu. Miał oliwkową, ciepłą i ciemną karnację, bez żadnych zmarszczek, czy innych skaz. Miał prawdziwie atletyczną sylwetkę. Mocne, widocznie umięśnione ramiona, nie co gorzej zbudowana klatka piersiowa, szerokie biodra i zaskakują wąska talia, poza tym długie i wyraźnie mocno umięśnione nogi. Należy przyznać, że ten, mimo wszystko, dojrzały mężczyzna prezentował się bardzo dobrze, a uniform SS z jego wszystkimi odznaczeniami leżał na nim doskonale.
Wyglądał w cale, a w cale niemiecko, w jego wyglądzie bez problemu dało się wychwycić pewne elementy słowiańskości, po pradziadku. Miał krótkie ciemnobrązowe włosy, które układają się w naturalne fale, a czasami opadają mu na dość wysokie czoło, przysłaniając je i ciemne, krzaczaste brwi. Pod brwiami iskrzyły się dwa ślepia, będące zdecydowanie najbardziej charakterystyczną cecha jego wyglądu. Duże, płytko osadzone, czarne jak dwa węgielki, pełne głębi oraz niewymuszonej niczym poczciwości. Rysy twarzy miał ostre; kwadratowa twarz, wyraźnie zaznaczona linia szczęki, wyraźne kości policzkowe, prosty, lekko zadarty nos i nie wielkie, wąskie usta.
Zawód: oficer SS, archiwista z wykształcenia. Kiedyś służył w Abwehrze i przez krótki okres swojego życia był barmanem.
Przynależność do organizacji: Abwehra [1927-1932], SPD [1923 - 1931], NSDAP i SS od 1932.
Stopnie i awanse:
01.03.1932 - Hauptsturmfuhrer
01.07.1934 - Sturmbannfuhrer
01.02.1936 - Obersturmbannfuhrer
06.11.1936 - Standartenfuhrer
07.10.1937 - Oberfuhrer
Poglądy polityczne: antykomunista, antymonarchista, poglądy ma zdecydowanie lewicowe, sam siebie nazywa prostym socjaldemokratą i śmieje się, że człowiek z SPD wyjdzie, ale SPD z człowieka nigdy
Wyznanie: jest luteraninem
Hobby: wspinaczka górska, narciarstwo, żegluga, granie w szachy, podróżowanie, historia społeczna i historia wojskowości, kulinaria i gotowanie.
Rzeczy, które lubi: góry, morze, czarną i czerwoną herbatkę, kawę, historię, podróże, mleczną czekoladę i czekoladę na gorąco, babeczki z jagodami, drożdżówki, swoją poprzednią pracę, spędzać czas z rodzinką, długie spacery po lesie lub po parku, kaczki.
Rzeczy, których nie znosi: monarchistów i monarchii ogółem, komunistów, jazdy konnej i koni, imprez, głośnych ludzi, papierosów i alkoholu, mleka i rzeczy przesadnie słodkich, ostrych potraw, kuchni włoskiej.
Cytat/powiedzonko: Jest mało osób, które lubię i cenię tylko za ich elokwencję, a tą, którą szanuję najbardziej jest ta mała szuja Joaś.
Ciekawostki
Nie da się go wyprowadzić z równowagi.
Jest introwertykiem
Gdy był mały, to nazwał jedną z kaczek w przydomowym ogrodzie swoich rodziców. Kaczka ta często za małym Udonem łaziła.
Obrzydzają go owady i pajęczaki.
Nie cierpi kadzidełek.
Jest człowiekiem z nadwrażliwościami chyba na wszystko, z wyjątkiem dotyku.
CZYTASZ
🦖𝑳𝒖𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒃𝒆𝒛 𝒕𝒘𝒂𝒓𝒛𝒚 - 𝑂𝐶🦖
RandomWreszcie zebrałam się w sobie i zebrałam wszystkie moje postaci, wykorzystane w Sercu z Żelaza, jak i te, które pojawią się dopiero w następnych częściach i uznałam, że je wszystkie wam jakoś przedstawię i przybliżę. I tak poznacie barmana, który z...