Imiona: Mayumi
Nazwisko: Oshima - panieńskie
Krajewska - po mężuPseudonim/ksywka/kryptonim: Mimi, kwiatuszek, D-458
Płeć: kobieta
Orientacja: biseksualna
Data urodzenia: 27.05.1920
Pochodzenie: japońskie
Rodzina: nie jest nie wiadomo jak duża, ale Mayumi też nie ma kontaktów ze swoją rodziną jest córką ambasadora cesarstwa Japonii w Niemczech. Ma czterech starszych braci, jednak nie utrzymuje z nimi kontaktu.
Od listopada 39 roku zaręczona ze starszym od siebie o całe 35 lat generałem Walterem von Reichenau.Wygląd zewnętrzny:
Mayumi jest kobietą niską, mierzy sobie nie co ponad półtora metra, ale dość dobrze zbudowaną i umięśnioną kobietą o ciepłej karnacji, typowej dla mieszkańców dalekiego wschodu aż chciałoby się rzec. Jedyne znamiona na jej skórze to pieprzyki na jej szyi i na policzku. Na pewno nie należy do dziewczyn szczupłych, nie jest też jednak przesadnie gruba. Figurę miała bardzo ładną i to każdy, nawet ślepy by stwierdził. Szerokie ramiona i bardzo obfity biust, dość wąską talię, którą lubi podkreślać uszytymi na miarę sukienkami. Szerokie, ładnie zaokrąglone biodra i krótkie nóżki, które jednak nie niszczą jej aparycji, a dziewczyna umie ładnie zamaskować swój kompleks.
Z twarzy wygląda bardzo azjatycko, ale to nie powinno dziwić. Średniej długości gęste i grube czarne, proste włosy z uroczo opadającą na jej czoło grzywką z reguły spina w małego, niskiego koka, żeby nie przeszkadzały jej w pracy. Czoło i tak przysłonięte przez grzywkę. Spod wyrysowanych brwi uważnie i ciekawsko zerkają dwa duże, skośne, czarne jak dwa węgielki oczka, które na niektórych, a zwłaszcza mężczyzn działają hipnotyzująco. Twarz okrągła o delikatnych, kobiecych i wschodnich rysach. Mały, poniekąd kartofelkowaty nos, lekko zaznaczone kości policzkowe i jedyna niekobieca rzecz w jej wyglądzie; ostra linia szczęki. Usta ma pełne, ale wąskie, ładnie wycięte i mocno różowe, często podkreśla je jednak szminką lub błyszczykiem.
[rysunek poglądowy; Mayumi z pieskiem swojego narzeczonego, Berlin 1939]
Zawód: tłumacz, agent wywiadu japońskiego
Przynależność do organizacji/armii: wywiad japoński i Schwarze Kapelle, obydwie od 1939 roku
Poglądy polityczne: radykalna centrystka, radykalna feministka.
Wyznanie: nie ma żadnego, jest agnostyczką.
Hobby: żegluga, szachy, kinematografia, czytanie książek, zwłaszcza kryminałów, wędrówki po górach, wspinaczka oraz narciarstwo.
Rzeczy, które lubi; zielona herbata, wino reńskie, rosé oraz prosecco, książki, oficerów, zwłaszcza oficerów polskich, tradycję ułańską, polskie jedzonko, swój kraj, książki, pieski i konie, zimne temperatury, pomidory, mleko truskawkowe, lody waniliowe, szarlotkę, sernik po wiedeńsku (bez rodzynek), spaghetti carbonara, abwehrę, admirała Canarisa, Wilhelma Keitela i towarzystwo jej narzeczonego.
Rzeczy, których nie znosi: grania w karty, głośniej muzyki, niewychowanych ludzi, Reinharda Heydricha, SS i nazistów z przekonania, komunizmu i czerwonych ogółem, malarza akwarelisty, ciężkich, czerwonych win, kuchni niemieckiej oraz tyrolskiej, piwa, wódki i alkoholi wysokoprocentowych, braku szacunku do ludzi i do zwierząt.
Cytat/powiedzonko: ty stronisz od narkotyków, a ja nie podrywam żonatych facetów
Ciekawostki:
Ma obsesję na punkcie swojej cery.
Klnie tylko po japońsku.
Woli starszych i starsze, nawet nieznacznie.
Przez kawał czasu była zakochana (dosłownie) w Kathy, ale nigdy nie oważyła się jej tego powiedzieć.
Pytania o OC -->
CZYTASZ
🦖𝑳𝒖𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒃𝒆𝒛 𝒕𝒘𝒂𝒓𝒛𝒚 - 𝑂𝐶🦖
RandomWreszcie zebrałam się w sobie i zebrałam wszystkie moje postaci, wykorzystane w Sercu z Żelaza, jak i te, które pojawią się dopiero w następnych częściach i uznałam, że je wszystkie wam jakoś przedstawię i przybliżę. I tak poznacie barmana, który z...