Oy ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlarr. Güzel okumalar 🤩💕
_______________________________________
Hayaller çok güzeldi. Hepimiz onlara tutunup gerçekleştirmek için yaşardık ama bazı sebepler ve bazı insanlar yüzünden gerçekleştiremezdik. Elis'i de Sema ve Utku mahvetmişti belki de. Şimdi ise gelmiş Erkut'a sürpriz diyorlardı.
"Ne sürprizi lan?!" diye bağırdı Enes. Erkut öylece bakıyordu.
"Neyden bahsediyorsun sen Sema? Kuzenim senin yüzünden mi böyle? Neyin sürprizi?" dedi Kumsal.
"Yok be, biz geldik ya hani. Sürpriz o," dedi Sema gülerek.
"Siz birbirinizi tanıyor musunuz?" dedi Kübra şaşkınca. Enes sevgilisinin bunu merak etmesini istemedi ve sertçe ona baktı. Kübra hemen bakışlarını yere indirdi.
"Artık tanıyoruz, geçmişler olsun hepinize," dedi Utku tüm imasıyla.
"Sen yaptırdın demi?!" diye bağırdı Erkut. Utku'nun üzerine yürüdü. Enes onu tutacağına o da aynı şekilde Utku'nun üzerine yürüdü. Ateş ve Yusuf hemen ortalarına geçti.
"Abi, sakin olun. Hastane burası," dedi Ateş eliyle Erkut'u tutarak. Yine nefes nefese kalmıştı Ateş. Erkut kafasını salladı. Arkadaşını hırpalamadı. Utku pis pis sırıttı. Cevabı belliydi işte. Özkan ve Kumsal el ele tutuşmuştu ve Sema'ya en güzel cevabı böyle vermişlerdi. Hiç ses çıkarmadan. Sema da zaten tek bu görüntüye kilitlenmiş kalmıştı. Ama Özkan zor duruyor gibiydi. İçinde fırtınalar kopuyordu. Elis'in bu halde olmasında kesin bunların da parmağı var diye düşünüyordu. Büyükler gerginliği dağıtmak için araya girdiler.
"Burası hastane, huzursuzluk yaratan kişiler buradan gidin lütfen," dedi Elis'in halası Ümran. Utku güldü tekrardan.
"Geçmiş olsun. Şimdilik Elis'e geçmiş olsun ama yakında hepinize geçmiş olacak. Sıranızı bekleyin." Açık açık tehdit ediyordu. Elis'e bunu yaptığını söylemiş kadar oluyordu işte. Önden önden giderken Özkan arkasından koştu. Utku'yu çevirip suratına yumruğu indirdi.
"Cani!" diye bağırdı. "Polise söyleyeceksin kafeyi bastırdığını. O kadar insana senin talimatın ile zarar geldiğini söyleyeceksin!" Yere düşen Utku'nun kalkmasına izin vermeden üst üste yumruklar attı. "Elis'e zarar verdiğini söyleyeceksin!" diye kükredi. Herkes onu kaldırmaya çalışıyordu. Ama Özkan sinir krizi geçiriyor gibiydi. Gözlerinden yaşlar geliyordu ama bağırıp duruyordu. Utku'ya vurup duruyordu.
"Özkan!" diye cırladı en sonunda Kumsal. Özkan'ın eli havada kaldı. Nefes nefese kalmıştı. "Özkan yapma!" Özkan sinirle kalktı. Bir de tekme savurdu yerde yatan Utku'ya.
"Gebersin pislik!" diye bağırdı. "Gebersin!" Çaresizce baktı sevdiği kızın gözlerine. İkisi de hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Kumsal hemen sevgilisine sarıldı. Güvenlikler koşarak geldiler. Etrafta toplanan insanlar dağıldılar.
"Noluyor burada?"
"Bu Özkan, sevgilimi dövdü," dedi Sema hemen.
"Ne?" diyerek baktı Kumsal.
"Arkadaşımız bu halde," dedi Ateş içeride yatan Elis'i gösterip. "Tehditlerinizden ve laflarınızdan da anlaşıldığı kadarıyla sizin yüzünüzden. Adam değilsiniz ki açık açık söyleyesiniz," dedi. Güvenlik yerdeki Utku'yu kaldırdı.
"Utku Bey, iyi misiniz?"
"Arkadaştan şikayetçi değilim, iyiyim."
"Emin misiniz?" dedi diğer güvenlik. Ün böyle bir şeydi işte. Herkesin gözünü kör ediyordu. Direkt o kişinin sözüne bakılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİYAFONDAN GELEN SES
ChickLitİşte her şey o gün başladı. Birinin zile basmasıyla. Kuzenimle aynı evde yaşıyoruz. Öyle herkese de kapıyı açmayız. Öncelikle sorarız. Yine zil çaldığında koşarak diyafonun konuşma düğmesine basıp "Kim o?" diye sordum. Gelen ses karşısında birkaç sa...