Kenner'ın dediği adrese geldi. Kenner gerekli olan eşyaların önceden eve yerleştirilmesini söylemiş ve bununla Caleb ilgilenmişti. Marian'a hiçbir iş bırakmamıştı. Ratsel'ın ise tüm bunlardan haberi yoktu.
Ev yeni sahibi için hazırdı. Marian kırmızı renkli üstü açık olan klasik arabasından yavaşça indi. Güneş gözlüğünü çıkarıp elinde tuttu ve yeni evine uzaktan baktı. Ne tuhaftı yaşanan şeyler. Kenner'ın dediklerinin doğru olamayacağını bile bile buradaydı. Ratsel'ı görmek istemişti belki de. Onu tanımak ve yüzüne bakmak, sesini duymak düşüncesi onu bu noktaya kadar getirmişti. Ya da Mary ve belki de aklının alamayacağı şeyleri bulmak için bu eve yerleşecekti.
Birçok sebebi vardı neticede ve kaçmak artık çözüm yolu değildi. Başı sıkışırsa yine kaçmayacağına garanti vermemişti. Fakat yılların acısını çıkarmalıydı. Kenner'ın dediği gibi olacaktı her şey. Onlarla yakın olacaktı. Aralarına bir dost görünümüyle sızacak ve kaleyi içten çökertecekti. Bulmaya yaklaştıkları her bilginin yok olmasını sağlayacaktı.
Kenner bunun için sürekli onunla iletişim kurmasını istemişti. Hatta başarabilirse salona bir dinleme cihazı yerleştirebilmek için bir fırsat yaratmalıydı. O zaman her adımlarından haberleri olacaktı. Fakat bunun için önce o eve girebilmeliydi. Kenner bu iş için sadece ona güvenebileceğini söylemişti.
Tüm bunlar gerçekten çok fazlaydı. Kenner ileri gitmişti. Bu yüzden dinleme cihazını yerleştirip yerleştirmeyeceğinden emin değildi ve dahası Marian'ın aklı hâlâ dün gecedeydi. Ruby'nin kırmızı dudaklarının tadını hâlâ alabiliyordu. O dudaklara bir öpücük kondurmuştu. Küçük başlayan öpücük tutkulu bir hâl almıştı. Evinden ve bildiği yaşantısından ayrılmadan önce bunu yapmak istemişti.
Daha önce aralarında sadece bir hoşlantı vardı ama büyük ihtimalle artık o kadını görmeyecekti. Bu yüzden o güzel siyahi kadınla bir gece geçirmişti. Ruby ince parmaklarıyla Marian'ın yüzünü okşamış ve Marian karşılık vererek kadını daha sertçe öpmüştü. Ruby'nin güzel vücudunu da unutamıyordu. Elleriyle her kıvrımında gezinmişti. Ama aşk hayatını ertelemeliydi.
Marian arabadan bir sigara paketi çıkardı. Bir çakmak bularak sigarayı yaktı. Dudaklarına götürdü. Kahverengi ruju sigarasına bulaşırken dumanı acıyla içine çekti. Evine yerleşecekti ve Ratsel'a yakın olacaktı ve diğerleriyle de. Elinden gelirse Kenner'ın dediklerini yapacaktı. Kirli bir oyun başlıyordu. Bunu Ratsel'a yapmak acı verici olacaktı.
***
Hayal kırıklığı, kızgın öfkesiyle el ele verip alev aldı. Midesine bir bıçak edasıyla saplanmaya yüz tutmuş acı, onu toynaklarının arasına alarak
hırçınlaştı. Vücudunun üzerine ağır bir yük çöktü. Büyümüş göz damarları sızlamaya başladı. Sesler bir orkestra şefini takip eder gibi yükseldiğinde anlık gelen refleksle kulaklarını kapatmak isteği duysa da dış dünyaya duyarsızlaştığı için uğultuya dönüşen korku dolu sesler biraz sonra kayboldu ve seslerin varlığını geçersiz kıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
42 (Tamamlandı)
Fantasy42 serisi: 1. Kitap Kaos başladı. Evrenler dehşetle çarpıştı. Sonsuz sırlar gökyüzünün tavanına hapsoldu. Yukarı bakmayı bilmeyenler, derinliği algılayamadı. Kâinatın dehşetli varlığında yaşayan parçalanmış üç ruh mücadele için hayatta kalıyorlardı...