Acımasız boyutun koruyucusu olan yaşlı bekçinin ölümü kötüleri özgür kıldı. Gölgeler ve onlardan güç bulan her yaratık dünyanın kanını içmek, etini tüketmek ve gezegeni bir cehenneme çevirmek istiyor.
Taşlaşmış kalp pişmanlıkla atıyor artık. Görüleri yeniden başlarken 42 boyutunun isteğini yerine getirene kadar yaşayacağına dâir bir söz veriyor ve gölgeleri dünyadan silmek için hazırlanıyor. Yanında onu hiç bırakmayan bir adamla, suçlarından arınıp birlikte iyileşecekler mi? Yoksa günahları için gölgeleri yok etmek uğruna kendini feda mı edecek?
Üçlü iyilik ve kötülükle dolu bu amansız, korku dolu macerada koşuyor. Dikenli ve karanlık yollar onları bekliyor. Bir şeylerin ters gittiğini hissederek neler olduğunu kendi yöntemleriyle öğrenmeye çalışıyorlar. Kötücül yaratıklar peşlerine takılıyor çünkü ihtiyaç duydukları şey Destin'de. Ve Destin kendine ait olanlardan asla vazgeçmeyecektir. Bu diğer herkese zarar verse bile.
Vita güçlerini keşfetmeye başlıyor. Dostlarını korumak, insanları kurtarmak için güçlenmek zorunda ama bu o kadar da kolay olmayacak.
Sırların dayanıklı kapıları kırılmak üzereyken gerçekler gümbürdüyor. Ele geçirilen beyinler dehşet saçıyor. Dünya tehlikeden hiç kurtulmadıği için çığlıklar atıyor. Beklenmedik düşmanlar, beklenmedik dostlar ortaya çıkıyor.Her şeyin ortasında Destin ve Ratsel'ın aşkı alev alıyor. Destin'in karanlığı tehlikeli olurken Ratsel onu kendinden korumaya çalışıyor. Ama bilmediği şeyler var. Onları öğrenmeye hazır mı?
Karşılaşmaları bir tesadüf değildir. 42 onları istiyordur. Ama ne için?
Hikâye devam ediyor. Onlar yaşıyor.
"Çünkü," diyor genç adam. "Ne zaman kurban olmayı kabul edersek o zaman ölürüz."
✦ ✦ ✦
Uzuuun bir aradan sonra tekrardan merhaba :)
Maalesef çok uzun süre sizi beklettim ama ayrılık sona eriyor. Çok yakında yeni bölümleri yayımlayacağım. Aksiyon heyecan ve gizemle birlikte çok şaşıracağınız, yeri gelince üzülüp yeri gelince sevineceğiniz, korkup gerileceğiniz, sinirlenip saydıracağınız ve de hoşunuza gidecek, kalbinizi ısıtacak bir sürü olay var. Sizinle bölümleri paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Hikâye şu anda düzenlemede ve düzenleme bittiği zaman bölümler çok hızlı gelecek. Mesela bir günde üç dört bölüm veya isterseniz daha fazla bölüm atacağım.
Aşağıya da yeni oluşturduğum karakter resimlerini bırakıyorum. Resmin ilk hâliyle son düzenlediğim hâli arasında hiçbir bağlantı yok o yüzden resimler tamamen bana ait.
Bu kızımız Ratsel oluyor. Beynimdekiye bayağı benziyor özellikle de gözleri ve bakışları tamamen bizim kız diyebilirim. Sizce nasıl, kafanızdakiyle uyuşuyor mu?
Bu da bizim tatlı manyak Vita. İki resim için de bayağı uğraştım. Kafamdakine çok benzer hatta birebir oldular. Ya Vita hakkında ne düşünüyorsunuz?
Çok uzun sürse de Destin'e bayağı benzeyen yüz yapmayı başardım 😍 Normalde Destin haç kolye değil, ters haç kolye taksa da maalesef ters olanını bulamadım. Siz onu ters olarak düşünün.
Nirvana'yı da zaten görmüştünüz ama bir kez daha buraya koymak istedim.
Hadi kendinize iyi bakın yakında görüşmek üzere ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
42 (Tamamlandı)
Fantasy42 serisi: 1. Kitap Kaos başladı. Evrenler dehşetle çarpıştı. Sonsuz sırlar gökyüzünün tavanına hapsoldu. Yukarı bakmayı bilmeyenler, derinliği algılayamadı. Kâinatın dehşetli varlığında yaşayan parçalanmış üç ruh mücadele için hayatta kalıyorlardı...