Medyadaki şarkı bölüm içinde geçiyor. Bir Sezen Aksu aşığı olarak koymazsan olmazdı :) Keyifli okumalar...
0532 655 **** OLAN NUMARAYI DEDİKODUCU TEYZE2 OLARAK DEĞİŞTİRDİNİZ.
Dedikoducu Teyze2: Selamlar hayvanat bahçesinden çıkmış hayvanlar.
Dedikoducu Teyze: Üstüme alınmıyorum.
Dedikoducu Teyze: Owksoskspwlsllwlwlslqlal
Dedikoducu Teyze2: Nasya, hariç diğer hayvanlar.
Dedikoducu Teyze2: Oqjsowkdpwldplwlslslal
0544 357 **** : Bora seni çok pis dövmek istiyorum. Bir saat önce tanışmış olduğun kızın ne ara numarasını aldın ve bir de üstüne üstlük whatsApp grubu kurdun.
Siz: Bu yabancı numara Atakan'ın değil mi?
Dedikocu Teyze2: Üstüne soğuk kahve püskürttüğün başka kişi yoksa evet o oakdoskpeksodmdpkwpwkwpks
Siz: Hatırlatma şunu dingil herif.
Siz:Atakan sende tekrar kusura bakma. Keşke kabul etseydin de sana T-shirt verseydim.Atakan: Olsun ya sıcak havada üstüme buz gibi kahve iyi geldi sıkıntı yok yani takma böyle şeyleri. Bu tarz şeylere Bora gibi hayvanlardan alışkınım
Dedikoducu Teyze2: Ateşini almıştır karşim 😎
Atakan: Seni bir gün kimse elimden alamayacak
Dedikoducu Teyze2: Nasya neredee kurtar beni bu piçten
Dedikoducu Teyze: kesin lan amk
Siz: kesin pubg oynuyor çünkü sadece pubg oynarken küfür yazar
Siz: HDAHDOWHDIWJDIWJIDJWIDJIAI
Dedikoducu Teyze: susun lan SUSUN!
Dedikoducu Teyze2: ok
Dedikoducu Teyze: öldüm amk
Dedikoducu Teyze:O ok senin bir yerlerine girsinDedikoducu Teyze2:Çok mu kızdın güzelim
Atakan: Bora hayvanı bildirimlerimin anasını...
Atakan: Defol git özelden yavşa kızaSiz: Aynısı Nasya içinde geçerli yarın okul başlayacak siz ikiniz ne kadar rahatsınız ya
Dedikoducu Teyze 2: Asıl sıkıntı şu biz 11 olduk ve bizde Tyt nin T si yok 😃
Atakan: Beni zaten Tyt ilgilendirdiği için Tyt nin kralı bende 💪
Siz: Ne okumak istiyorsun ki? Sahi siz kaçıncı sınıftınız ben mezunsunuz sandım.
Dedikoducu Teyze 2: Bu yaratık çocukluğundan beri polis olacağım diye ağlıyor. Biz araba almak isterken o silah, kelepçe falan alırdı. Sonra kelepçe ile bizi birbirimize kilitler dururdu. 12. sınıf olduk. Boku da yedik aklınız varsa şimdiden başlayın.
Atakan: Ya sen ruh hastası mısın? Kız soruyu bana sordu. Hadi sen cevaplıyorsun çocukluk anılarımı ne bokuma anlatıyorsun ki
Dedikoducu Teyze 2: Çünküğğğ senin en iyi arkadaşın benim. Kıza geleceğe yatırım için çocukluk boklarını anlatmam gerekiyor.
Siz: Geleceğe yatırım?
grup sohbetinden görüldüğü yediğim için sinirim bozulmuştu bu sebeple de sohbetten çıkmıştım.
Sezen Aksu dan "Kusura Bakma" şarkısını açarak hem yarın için yanımda götüreceğim eşyalarımı çantama yerleştiriyor hemde dans ederek şarkıya eşlik ediyordum.
Şarkıda geçen "Benim de gözüm artık açıldı her yanıma kısmet saçıldı" kısmını biraz bağırarak söylemiş olmalıydım ki kapıyı açan annem gülerek konuşmaya başladı.
"Hayırdır kızım, Aşık mı oldun" Diyerek bana bakarken anneme sırıtarak "Hayır, Sadece kızın Sezen Aksu dinlediğinde kendinden geçen biri" diyerek yatağıma doğru ilerlemiş ve yatmak için rahat bir pozisyon bularak uyku mooduna geçmiştim.
Annem yanağıma öpücük kondurarak odamdan çıkmıştı. Bugün yaşananlar aklıma gelince bir kez daha utandım. Utanç içinde yastığıma sarıldım.
Yastığıma sarıldığımda bile aklıma onun bakışları sonrasında ise ettiği tebessüm geliyordu. Bunları düşündüğüm sırada telefonuma bildirim gelmişti.
Atakan: Eğer kahveyi üstüme püskürttüğün için utanç duymaya devam ediyorsan etme. Ben kafaya takmıyorum. Sen de boş yere kafana takma. İçimden bir ses bu durumu çok fazla taktığını söylüyor :)
Siz: yoo taktığımı kim söyledi?
Atakan: Davranışlarından belli aslında ama neyse içimdeki ses yanılmış olmalı.
Siz: Neyse ben yatıyorum. Malum yarın okul var. İyi geceler.
Atakan: iyi geceler.
Atakan'la sohbeti bitirdikten sonra nedense profil resmine bakasım geldi.
Resmine baktığımda gözleri bana sadece bugün ki bakışlarını hatırlatıyordu. Bu da benim heyecanlanmamı sağlıyordu. Daha fazla kendimi tutamayarak kendimi derin bir uykunun kollarına bırakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)
RomanceRuh eşini üstüne soğuk kahve püskürtmesi ile tanımak ister miydin? (Yarı texting)