Üzülmek İçin Kısa Daha Güleceğimiz Kocaman Bir Ömrümüz Var

35 17 13
                                    

AYLAR SONRA

Aşkım daha iyiydi, toparlamıştı. Ama çok güç kaybetmişti. Moral, motivasyon olarak ise bitik durumdaydı. Utku ise Lise'yi İstanbul'da yatılı bir Lise olarak kazanmıştı. Aşkım'a verdiği sözü tutmuştu. Atakan ve Bora üniversite sınavına girmişti ama sonuçlardan korkuyorlardı. Bugün ise korktukları üniversite sonuçları açıklanacaktı. Atakan ve Bora kadar bizde heyecanlıydık.

Kafe de buluştuktan sonra Bora heyecanla bilgisayarı açarak bilgilerini girdiğinde gözlerini kapatmıştı. Kalbini tutarak Nasya'ya "Sen bak ben bakamayacağım" dediğinde Nasya'nın da ekrana bakması ile çığlık atması bir olmuştu.

Bora gözlerini açar açmaz o da bir çığlık atmıştı. Nereyi kazandığını sorduğumuzda sevinçle "Mimarlık kazanmışım lan ben Paris'i kazanmışım , kazanmışım oğlum" Diyerek Atakan'ı yanaklarından öpmeye başlamıştı.

Atakan stresli bir sesle "Bora siktir git sevgilini öp bilgisayarı da bana ver bende nereyi kazandığıma bakayım" Diyerek stresle bilgisayarı önüne çekerek o da bilgilerini girmeye başladı.

Bana dönerek "Ben çok stres yaptım, sen girip baksana. Kesin kazanamadım. " Dediğinde  bilgisayarı bana çevirmişti. Enter tuşuna tıklamam ile karşıma izmir Rüştü Ünsal Polis Meslek Yüksek Okulu kazandığını görmem ile çığlığı bastım Atakan da gözlerini açar açmaz kazandığı yeri görmesi ile bana sıkıca sarılmıştı. Kendi aramızda sevindikten sonra Atakan ve Bora sevinçle ailelerini arayıp haber vermeye gitmişti.

Bizde Nasya ile bu sene 12 olduğumuzdan sebep seneye bu sevinçleri yaşamayı dört gözle bekliyorduk. Atakan gülerek yanımıza geldiğinde konuşmaya başlamıştı

"Annem akşam yemeğinde ikinizi de bekliyor. Bora da bize gelecek Ailelerinizden izin alın da bu akşam yemeği bizde yiyelim."

Dediğinde Nasya ile ikimiz ailelerimize haber vermek için dışarıya çıkmıştık. Anneme Atakan'ın üniversite kazandığını söylediğimde çok sevindiğini ve en yakın zamanda bir akşam yemeğini bizde yemesi için onu bize davet ettiğini söylememi istemişti.

İçeriye girip Atakan'ın yanına oturduğumda ona annemin dediklerini iletmemle bana gülerek "O zaman ben yemeğe ailem ile geleyim seni de isteyeyim aradan çıksın" Dediğinde yanaklarım kıpkırmızı olmuştu.

3 AY SONRA

Yaz tatili bitmişti. Atakan ve Bora valizlerini hazırlıyordu. Atakan 2 sene okuyacak, Bora ise 4 sene. Bu akşam ikisi de yola çıkacaklardı. İkisinin de ailesi kazandıklari yer için ev tutmuştu. Havalimanına saat 8 gibi gidecektik uçakları ise 21.30 civarındaydı. Gruptan gelen bildirim ile whatsapp'a girmiştim.

GENCİZ ÇITIRIZ

Sarı pipi:

Sabahtan beri ablamın zırlamalarını çekiyorum bende aglicam artık Atakan abi al şunu başımdan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabahtan beri ablamın zırlamalarını çekiyorum bende aglicam artık Atakan abi al şunu başımdan

Siz: Kes vallaha terliği fırlatırım kafana hem sen düğünümde takacağım gözlüğü niye takıyon ya defol git evine artık

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin