Kendimi Sana İhanet Etmiş Gibi Hissediyorum

46 13 32
                                    

Utku'nun Ağzından

Yarın Can ile Güneş'in düğünü vardı. Atakan eniştem İş yerindeki Arkadaşı Sude'ye de davetiye verecekti ama vermeyi unuttuğu için bu görevi benim başıma yıkmıştı.

Askeri formalarım ile daha dinlenmeden Sude hanımın davetiyesini emniyete götürüyordum. Kapının önünde söylenirken emniyetten kaçan bir çocuk bana çarpmıştı.

Çocuğu hemen kucağıma aldığımda arkasından koşan hanımefendiye ben yakaladım boşuna koşturma demiştim. O da gülerek "Teşekkürler" Demiş ve kucağımda olan çocuğu kendi kucağına almıştı.

Arkasını dönüp emniyete gireceği sırada " Bakar mısınız? Sude hanım nerede acaba hangi büro da bir bilginiz var mı? " Diye sorduğumda gülerek "Sude hanım benim. Bir sorun mu var acaba" Dediğinde gülerek "Memnun oldum ben Aysima'nın kuzeni Utku, yarın akşama düğünümüz var. Sana davetiyeyi eniştem verecekti ama unutmuş ondan sebep askeriyeden gelirken ben getirdim. " Dediğimde uzunca süre suratıma baktıktan sonra gülerek teşekkür etmiş ve gitmişti.

Sudeyi isim olarak duymuştum. Ama kendisi ile ilk defa bugün tanışmıştık. Güzel kızdı ama benim kalbimde hayatımın ilk ve tek aşkı yaşıyordu.

Yorgun argın ablamlara geldiğimde koltuğun üzerine kendimi atıp uyumaya çalışırken Ayaz yanıma gelmişti " Dayı çok sıkıldım" Diye söylenmelerine devam ediyordu. Anlaşılan Ablam ve eniştem halamlardan gelene kadar Ayaz'ın bakıcısı bendim.

Ayaz'a tablet vermiş kendim ise instagramda gezinirken Sude'nin hesabı karşıma çıkmıştı. Bir anlık gaza gelip istek atmıştım. Ani pişmanlıkla geri çekmek istesem de artık bildirimi gitmiş olmalıydı. On dakika içinde Sude_Çakıl sizi takip etmek istiyor bildirimi ile ellerim uyuşmaya başlamıştı.

Sude'nin gönderilerine bakarken ablamın ve eniştemin yorumuna denk geldiğimde ikisine de içimden söylenmiştim.

Ablam ve eniştem geldiğimde hep beraber yemek yemiş ve oturup sohbet etmiştik. Yarın herkes erken kalkacağı için yatmışlardı. Ayaz ise benim yanımda uyumak istemişti. Biz ise sabah 5'e kadar Sude ile yazışmıştık. Sabah saat altıya geldiğinde ise evden çıkmış Aşkım'ın mezarına gitmiştim. Kendimi ona ihanet etmiş gibi hissediyordum.

Mezarlığa geldiğimde ağlayarak konuşmaya başlamıştım.

"Özür dilerim sevgilim, şuan kendimi sana ihanet etmiş gibi hissediyorum. Sana bunu yapmaya hakkım yoktu. Ama olmuyor Aşkım. Kafamın içinde seninle evliyim kalbimde hâlâ sen varsın ama Sude aynı senin gibi karakteristik olarak tıpkı senin gibi. Nolur sevgilim bana bir işaret ver Sude ile mutlu olsam onunla birlikte keyifli anlar yaşasam bana kızar mısın? Nolur bana bir işaret ver sevgilim" Diyerek saatlerce ağlamıştım. En sonunda mezarın yanında uyuya kaldığımda gördüğüm rüya sıçrayarak uyanmama sebep olmuştu. Rüyamda:

Gül bahçesinin içinde Sude ile geziniyor. Sude'ye kopardığım gülü uzatıyordum. Az ileri gittiğimizde Aşkım çıkmıştı karşımıza gülerek ve gözlerinde hafif yaşla bize bakarak bana doğru yaklaştı ve sarılarak kulağıma "Sevgilim, içinde hâlâ beni yaşattığını biliyorum. Ama sonsuza kadar benim hasretimi çekemezsin. Kafanın içinde seninle evli olsakta kalbinde başkalarına yer aç güzel gözlü sevdiğim. Seninle elbet tekrar karşılaşacağız ama karşılaşana kadar mutlu ol sevgilim sen mutlu olmayı hak ediyorsun. Emin ol yanında olan kızı benden daha çok seveceksin. Ben onu sevdiğin için mutlu bile olurum ama sakın o kızı benim adımı kullanarak üzme" Dediğimde beyaz elbiselee içinde tekrar gidiyordu.

Arkasından gitme diye yalvarsam bile gitmişti. Sıçrayarak kalktığımda kendimi mezarlıkta görünce içim daha da ürpermişti. Aşkım ile biraz daha konuştuktan sonra kalkarak eve gitmeye başladım.

Yıllar sonra ilk defa bir kız ile konuşmaya başlamıştım. Onunla saatlerce konuşmak için can atıyordum. Eve geldiğimde ablam nerdesin sen diye söylenmelerine başlamışken ona Aşkım'ın yanında olduğumu orada uyuya kaldığımı ve gördüğüm rüyayı akşam beşe kadar ise Sude ile yazıştığımızı bahsetmiştim.

Ablam oldu bu iş diye sevinirken Eniştem ise biraz duraksamış olsa da gülerek "Yüreğindeki Aşkım onu biliyorum ama Sude'ye Aşkım'ı hatırlatıp durursan çok üzülecek" Dediğinde hepimizde bir sessizlik oluşmuştu. En korktuğum da buydu. Ya Sude'ye Aşkım'ı hatırlatıp onu üzersem ya da Aşkım'ı unutursam bu ikilem beni çok korkutuyordu. Kalbimde iki kişiye yer vermek istemesemde Aşkım benim için çok değerliydi ama ölmüş birini kalbime kimseyi almadan yaşatmak beni artık zorluyordu.

Ablam yeter bu kadar duygusallık Güneşler kuaföre geçmiş beni de götürün kuaföre beni bekliyorlar diyerek beni kaldırmış ve arabaya bindirerek kuaföre götürmüştü.

*****

O zaman ne diyoruz Finale son 1 bölüm :) Zaten asıl esas konuşmayı 00 da atacağım final bölümü sayesinde yapmış olacağız

Medya da olan şarkı da Utku ve Sude çifti için 🤍

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin