Medyadaki şarkı bölümün içinde geçiyor :) keyifli ve gülerek okuyacağınız bir bölüm olmuştur umarım. Oy verip yorum atmayı unutmayın.. 🤍
******
Atakan'ın dedikleri aklıma geldikçe kırılmış olan umutlarım yeşeriyordu. İnanıyordum biz bu ilişkiyi başaracaktık. Gerçekten de hayat vazgeçtiğiniz yerde tekrar başlıyordu.
Bora ve Nasya yine akşam yemeği hazırlarken bizde Atakan'la dağıttığımız etrafı topluyorduk ki Ayla abla bu evin hali ne böyle diye kızmasın Biz Atakan ile evi topladığımız sırada mutfaktan tabak kırılma sesi gelince mutfağa gitmiştik.
Bora ve Nasya kırılan tabağa bakarak gülüyordu. Atakan:" Bora gülüyorsunuz iyi hoşta Nasya'nın eli kanıyor. Mikrop kapmasın. İstersen ilk yardım çantasını alda pansuman yap" Dediğinde Bora kırılan tabağa gülmeyi bırakıp "Nasıl lan Atakan çok kanıyor abi ambulans mı çağırsak pansuman işe yaramaz" Derken Atakan sert bir şekilde Bora'ya bakınca Bora hızlıca ilk yardım çantasını almaya gitmişti. Nasya ise gülmeyi bırakıp elinin halini görünce beni kan tutuyor diyerek bir eli ile tezgaha tutunduğu sırada Atakan ile ikimiz onu kolundan tutarak salona getirmiş ve koltuğa oturtmuştuk.
Bora pansumanını yaparken bizde Atakan ile mutfağı topluyorduk. Atakan benim de elimin kesilmemesi için kırılan tabağı kendisi toplamış ben ise bulaşıkları makineye yerleştirmiştim.
Hepimiz salonda oturup boş boş birbirimize bakarken aklıma bir yerlere gitme fikri gelmişti. Bizimkilere bahsettiğimde onlarda çok iyi fikir diye onayladığında çıkmak için hazırlanmıştık.
Hava soğuk olduğu için hepimiz kalın bir şeyler giyinmiş ve montlarımızı almıştık. Arabanın yanına geldiğimiz de Nasya ben arkaya geçeceğim daha rahat oluyor dediğinde Atakan, Bora'ya "Sende geç arka koltuğa rahat edersin" diyerek göz kırptığında Atakan'ın ensesine hafif bir tokat atıp "Terbiyesizlik yapma terbiyesiz herif" dediğim sırada arabadan Nasya'nın sesi duyulmuştu "Sanki senin bir farkın var beyinsiz " Atakan ve Bora gülmeye başlamıştı, Bende utanç içinde ön koltuğa geçmiştim.
Yol da Atakan'a nereye gideceğiz diye sorduğumda Atakan: "Bora ile küçükken çok sevdiğimiz parka gidiyoruz" dediğinde Bora'da "Aga bee sevdiğim kızı çocukluğumun geçtiği parka götürüyorum" dediğinde hepimiz gülmeye başladık.
Atakan Dolu Kadehi Ters Tut'un Madem adlı şarkısını açmıştı. Şarkı'nın
Of, bu ne güzellik, be hatun El âlemin gözünden seni sakınmaktan yoruldum
Madem seni çok istiyo'lardı Öylece ortaya koymasalardı
Aldım bi' kere, geri vermiy'ce'm
Âşığım, mutluyum, vazgeçmiycem
Kısmını Atakan gözlerimin içine bakarak ve bağırarak söylemeye başladığında bende ona eşlik ettim. Biz böyle ön tarafta eğlenirken Bora resmimizi çekip Atakan'a göndermişti. Parka vardığımızda telefonuma "Atakan_sahin hikayesinde sizden bahsetti" bildirimi gelince heyecanla bildirime tıklamıştm. Bora'nın çektiği resmi Atakan'a attığını da hikaye sayesinde anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)
RomanceRuh eşini üstüne soğuk kahve püskürtmesi ile tanımak ister miydin? (Yarı texting)