Bora, Nasya, Can, Atakan ve ben bizim evde oturmuş Deniz'in dün akşam bizim orada olduğumuzu nereden öğrendiğini tartışıyorduk. Bora dayanamayarak bir şey itiraf etmek istediğini söylediğinde pür dikkat kesilmiş onu dinlemeye başlamıştık.
"Şimdi şöyle arkadaşlar Deniz o akşam beni aradı. Atakan evliliğin ilk zamanlarındaki gibi bir yerde sızmış olabilir mi gibisinden bende sarhoş olduğum için istemeden ağzımdan adresinizi vererek eski sevgilisi ile dedim. Ama sarhoştum yani" Atakan aldığı kırlenti Bora ya fırlatarak Allah cezanı versin demişti. Can ciddi bir sesle
"Arkadaşlar konumuz nereden öğrendiği değil. Atakan'a söylemiş olduğu bebek doğduğu zaman sana bırakıp giderim demesi hadi bebeği bırakıp gitti diyelim Atakan da bırakın hem anne hem baba olmayı, bu salakta baba olacak potansiyel bile yok bu çocuk o bebeğe tek başına nasıl bakacak"
Bora dalga ile karışık "Aysima ile ikisi bakar işte" Demişti. Bora ya cevap olarak
"Çocuğu yaptığı gibi baksın. Ben mi ona istemediğin birinden çocuk yap dedim. Kendisi bunu düşünecekti zamanında beni istemeyip gurursuz olduğumu iddia eden biri benden böyle bir iyilik beklemesin" Dediğimde Ortalıkta ölüm sesizliği oluşmuşken bu sesizliği Nasya bölmüştü
"Ay daha bebek doğmadı 3 ayımız var belki o 3 ayda Deniz, Atakan'ı affeder evlilikleri de bitmemiş olur"
Atakan ciddi bir sesle "Allah korusun ben boşanır boşanmaz Aysima'nın gönlünü almaya çalışacağım sen gelmişsin Deniz ile barışırsınız diyorsun dellendirme insanı Nasya"
Nasya sesini yükselterek "Zamanında attığım tokat yetmedi galiba Aysima seni affetsin bir tokatta ona atıyorum hadi bakalım bu saatten sonra iki cihan bir araya gelse de sizden olmaz" Bora ise ortalığı sakinleştirmek istediği için "Hadi bir şeyler yapalım hem kafamız dağılır" demişti.
Hepimiz kalkıp çıkacağımız sırada ise kapı çalmıştı. Kapının önünde Utku'yu görmemiz ile hepimiz şaşkındık. Utku gülerek "Dün akşam nişana gelemedim uzak yoldan geliyordum geç oldu ama tebrik ederim. " Diyerek Nasya ve Bora'ya sarılmış ardından ise sıkıca bana sarılmıştı.
Atakan ile olan olayları telefonda konuştuğumuzda bahsetmiştim. Ama başkasından bir çocuğu olacağını bilmiyordu. Atakan ise şaşkındı Aşkım öldükten sonra Utku'yu ilk defa görüyordu. Utku'ya sarılmak istediğinde Utku sadece toka yapmakla yetinmişti.
***
Kafeye gelmiş oturuyorduk. Bora gülerek " Olm eskisi gibiyiz yine bir arada" Demişti ama kimse ona cevap verememişken Utku " Hiç bir şey eskisi gibi olmaz Bora abi artık Aşkım yok ve de hiç olmayacak o yüzden biz bir araya gelsek bile eskisi gibi olamayız" Demişti. Sahiden her şey eskisi gibi olabilir miydi? Bence de olamazdı
Can durgunlaştığımı anlamış olmalıydı ki kolunun altına almıştı beni. Utku dolan gözleri belli olmasın diye gülerek "Siz ne iş böyle hayırdır" Der demez Atakan "Hop eski enişten olsamda hâlâ bir enişten ben varım ondan düzgün konuş" Demişti sinirle "sen ne karışıyorsun" Dememle Atakan bana dil çıkarmıştı.
Masadaki herkes gülmeye başlamıştı. Bora gülerek "abi whatsapptan grup kuruyorum ya artık buradayız neticede kızların son senesi zaten Aysima gruba Atakan'ı Almamda sorun yok değil mi aynı arkadaş grubu içerisindesiniz zaten" Demesiyle mecburen kabul etmek zorunda kalmıştım.
*Nasyanınki sizi Grupun adı grup adlı Gruba ekledi.
Yavaş yavaş herkes evlerine dağılmaya başlamıştı. Atakan gitmemek için direniyordu ama annemin işten geleceğini duyduğu zaman Miray Teyze beni gebertir diyerek gitmişti. Evde Can, Utku ve ben kalmıştık. Utku'ya annemin haberi var mı diye sorduğumda hayır sürpriz yapıcam demişti.
Annem işten geldiğinde Utku açmıştı kapıyı annem kendi oğlu gelmiş gibi sarıp sarmalamıştı Utku'yu Can anneme hafif üzgün şekilde "Miray Teyze bana sarılman yokmu" Dediğinde annem "Gel buraya eşek sıpası" Diyerek ona da sıkıca sarılmıştı. Hep birlikte akşam yemeği yedikten sonra annem odasına çekilmiş ben, Utku ve Can ise salonda oturmuştuk. Can yarın bir şeyler yapalım tatil böyle bitmez demişti aklımıza fikir gelmeyince Can Bora'nın bugün kurmuş olduğu gruba yazdı.
Grupun adı grup:
dokuzCANlı: Yarın bir boklar yiyelim canım sıkılıyor.
Nasyanınki: Ben artık nişanlı bir adamım kardeşim öyle piyasa işleri bozar bizi
Sarı pipi: Görende Pavyona gidelim dedik sanacak gerizekalı mısın?
Artık Nişanlı: piknik yapmaya mı gitsek?
dokuzCANlı: ya böyle zeki bir kız Bora gibi salakla ömrünü harcayacak üzüldüm
Nasyanınki: Aysima, sen mi susturursun şunu ben mi?
Artık Nişanlı: sevgilime laf yapma gebertirim seni
Siz: yiyin birbirinizi
İsmi lazım değil: bu huyuna hâlâ aşığım..
Siz: yavşayıp durma ağzına bir çarparım görürsün ebeni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)
RomanceRuh eşini üstüne soğuk kahve püskürtmesi ile tanımak ister miydin? (Yarı texting)