İlk Öpücüğünü Ben Çalarım..

145 21 32
                                    

AYSİMA'NIN AĞIZINDAN DEVAM:

Saat 3'e geliyordu. Fakat ben hâlâ kafamdaki düşüncelerden uyuyamamıştım. Aşkım denilen kızı adından sebep Atakan'ın sevgilisi sanmıştım. Ama kız ise Atakan'ın kuzeni çıkmıştı. Şimdi ne olacaktı, Ben Atakan'a karşı nasıl davranacaktım. Hem Atakan bana karşı bir şeyler hissetseydi şimdiye kadar belli ederdi ve bende anlardım. Ama sanırsam hissetmiyordu.

kafamdaki bu düşüncelerden kurtulmak ve kendime gelmek amacıyla elimi yüzümü yıkamaya karar vermiştim. Lavabo kaldığımız odanın hemen karşısındaki kapıydı. Yüzümü yıkadıktan sonra az da olsa kendime gelmiştim. Tam çıkmak için kapıyı açtığım sırada koridorun karanlığında karşımda biri ile karşılaşmam bir oldu. Korkudan çığlığı basmam ile ağzımın kapanması sonucu ağzımı kapatan eli ısırmıştım.

Elini ısırdığım kişi acı içinde inlerken bana sinirli ve gergin şekilde "Kızım sen salak mısın? Atakan'ım ben çığlık atıp Nasya'yı uyandırma diye ağzını kapadım elimin ağzına sıçtın yani"

Dediğinde Atakan'a karşı tekrar çok mahçup olmuştum. Atakan'dan özür dilediğim sırada Nasya yanımıza gelerek iyi misin? Demişti. Nasya gelince biraz olsun burada daha fazla Atakan ile yalnız kalmadığım için rahatlamıştım.

Nasya'ya "iyiyim bir şey yok ben yatmaya gidiyorum gelecek misin?" Dediğimde Mutfağa su içmeye kadar gideceğim sen yat demişti. Tamam diyerek Atakan ve Nasya'nın yanından uzaklaşmıştım. Atakan arkamdan "İyi geceler Aysima. Sana da iyi geceler" Diye seslendiğinde bir cevap vermemiştim.

BORA'NIN AĞIZINDAN DEVAM:

Yukarıdan çok fazla ses geliyordu. Galiba Atakan artık rahat duramayıp Aysima'nın yanına gitmişti. Erkenden amca olma fikri tuhaf gelirken, Nasya'nın da o oda da olduğunu hatırlayınca merdivenlere doğru koşarak o senin yengen yengen bari yanında kızın psikolojisini bozacak şeyler yapma diyordum.

Merdivenlerde Nasya ile karşılaşınca rahat bir nefes verdikten sonra Nasya'ya "O it senin yanında psikolojini bozacak bir şey yapmadı değil mi?" Dediğimde Nasya afallamış bir şekilde "Kim yanımda ne yapacak Bora anlamadım." Demişti.

Kendimden böyle iğrenç bir şey düşündüğüm için utanmıştım ama Atakan gibi yavşak bir arkadaşınız varsa böyle şeyler bekleyebilirdiniz.

Atakan merdivenlerden inerken "Atakan yukarıda ne boklar yedin sesiniz Aşağıya kadar geldi. Bir an da aklımdan neler geçti anlatamam"

diye sorduğumda, Bana neler yaşandığını ayaküstü anlatınca gülmüştüm. Nasya aşağıya inmeye tekrar başladığında "Sen nereye? " diye sormuştum

"Mutfağa su içmeye gidiyorum." Dediğinde bende ona "bende seninle geleyim bağrışmaları duyunca su içememiştim." Dediğimde Nasya'da "iyi gel gece gece bütün gerizekalı özürlüler beni bulur" demesi ile " aaa çok ayıp terbiyesiz" demem bir olmuştu.

Oda bana "İlk tanıştığımızda yanımızda Atakan'a söven acaba kimdi" dediğinde, Bende su içtiğim bardağı tezgaha bırakarak "Haklısın tabi bende unutmuşum, sizin bizden beter olduğunuzu" demem ile birlikte ikimiz birden sırıtmaya başladık.

Nasya'ya iyi geceler dediğim sırada, yanağına da küçük bir öpücük kondurmam bir olmuştu. Nasya şaşkınlığı ile ağzındaki suyu püskürtmesi bir olmuştu.

Onun bu tepkisine gülerek sana bunları Aysima öğretiyor değil mi? Diyerek mutfak kapısına doğru yönelmeye başlamıştım. Mutfaktan çıkarken Nasya'ya baktığımda yanakları kızarmış bir şekilde, öptüğüm yeri tutup gülümsüyordu.

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin