Medyadaki şarkı bu sefer bölümde geçmiyor ama ben bu bölümde bu şarkının vibenı çok hissettim :) medyadaki şarkı bu bölüm için olsun iyi okumalar..****
Sabah 09:00 da Atakan'ın araması ile yataktan fırlamıştım. Aşkım'a bir şey olmaması için dua ederek aramayı açmıştım. Atakan, aramayı açtığımda rahat ve sakin bir ses tonuyla "Günaydın sevgilim" dediğinde Aşkım'a bir şey olmadığını anlayıp sevinmiştim.
Atakan'a uykulu sesimle "Günaydın koca bebişim" dediğimde bana tatlı bir sinirle " Ya bunu konuşmuştuk ama o süt konusu bir daha açılmayacaktı hani" dediğinde gülmeye başlamıştım. Utku da gülmeme uyanmıştı.
Atakan: "Yeni uyandınız galiba 2 saate hazırlanın Aşkım ile gelip sizi alır ordan da gratise gideriz." dediğinde ben "Bora ve Nasya gelmeyecek mi?" Sorusunu sormuştum. Atakan: "Gelecekler ama kendi arabaları ile öbür türlü arabada bir kişiye yer kalmıyordu. " dediğinde "Tamam canım" demiştim.
Aramayı bitirdiğimiz de kalkıp hazırlanmıştım. Aralık ayına yaklaşıyorduk, Acaba bizimkilerin bir Yılbaşı planı var mıydı? Buluştuğumuzda bu konuyu açıp onlara sormam lazımdı. Siyah kot pantolon ile beyaz bir sweatshirt giymiştim. Utku'da benim gibi mavi bir sweatshirt, siyah bir kot giymişti.
Odadan çıktığımızda Annem'in mutfaktan meraklı sesi duyuldu " Her gün her gün nereye böyle tatile girdiniz bir kere bile kuzenine ders anlatmadın dayın ders anlatman için yolladı onu" dediğin de Utku ile aynı anda görüşürüz diyerek evden çıktık.
Atakan ve aşkım az ileride bizi bekliyorlardı. Ben Aşkım'ın yanına oturacağım sırada Atakan, "Sevgilim, sen gel yanıma otur, Utku ile Aşkım kardeş kardeş otursunlar" dediğinde gülerek ya ne demezsin diyerek Atakan'ın yanına geçmiştim. Utku ile Aşkım yol boyunca çok iyi anlaşmışlar bol bol gülüp eğlenmişlerdi.
Atakan arabayı park ettiğinde hepimiz arabadan inip bizim muhteşem ikiliyi beklemeye başlamıştık. 10 dakika içinde onlarda geldiğinde selamlaştık, Aşkım ve Nasya'yı, Bora ile Utku'yu tanıştırmıştık. Dördümüz de gratise girerken diğer iki kişi karşıdaki bankalardan birine oturuyordu.
Bizimle fazladan gelen Bora olmuştu. Gratise ilk defa geldiğini ve acayip merak ettiğini söylemişti. Nasya Bora'yı yanına alıp teaser ürünleri onun üzerinde denemeye başladığı sırada Bora "Kadın mıyım lan ben" diyerek dışarıya kaçmıştı.
Atakan'ın Ağzından Devam:
Kızların çıkmasını beklerken, içeriden yüzü boya küpüne dönmüş köprüaltına gitse trilyonlar kazanacak şekilde gelen Bora 'yı görmemiz ile gülmeye başlamıştık. Utku, Bora'ya "Çok güzel olmuşsunuz hanımefendi" dediğin de Bora Utku'ya "Lan siktir ordan pezevenk dünki boka bak lan" derken ağzını kapatmıştım çünkü yanımızdan geçen diğer insanlara rezil oluyorduk.
Kızlar bize doğru gelirken elimi Bora'nın ağzından çekmiş ve elimin ruj olduğunu farketmiştim. Nasya'ya dönerek bunu bu hâle sen mi getirdin elimin haline bak demem ile gülmeye başladı. Gülerek "Ruj iyi değilmiş bak bir de kalıcı diyorlardı" dediğinde Bora'da "Almadın o pis ruju değil sevgilim" dediğinde Bora'ya dönerek "Tam hanımcı erkek olmuşsun kardeşim devam böyle" dediğim de Aysima: "Atakan" dediğinde "Efendim güzelim" dememle hepsi gülmeye başlamıştı. Galiba bende hanımcı bir erkektim artık.
Hep birlikte cafeye geçerken Bora "Siz gidin olm ben arabada beklerim, bu makyaj ile oraya giremem dediğinde Nasya Bora'ya "Ben onu çıkarmayı unuttum gel çıkaralım" diyerek çıkarmaya başlamıştı. Biz girdikten 5 dakika sonra onlarda gelip yanımıza oturdular.
Utku gülerek "Lan bizim travestiye noldu dediğinde Bora travesti taklidi yaparken arkadan gelen garsonu görünce ciddi ifadesine geri dönsede garson duymuştu.
20 dakika kadar siprişler gelmişti. Benim sipariş tabağım ile Aysima'nın tabağı karıştığı için tabakları değişip yemeye başladığımız sırada Aysima'nın ben bu kızı yollarım sesini duymam ile Aysima'nın masadan fırlaması bir oldu.
Masadan fırlayıp Aysima'yı tutmaya çalıştığım sırada o kızın saçına yapışmıştı. Onları ayırır ayırmaz hesabı ödeyip çıktık. Ne olduğunu sorduğumda Nasya gülerek "Senin tabağına kız numarasını yazmış ama salak olduğu için siparişleri karıştırınca sana yazdığı nunara bu deliye gitti buda gidip kızın saçına yapıştı dediğinde kıskanılmak hoşuma gitmişti.
Aysima'nın Ağzınadan Devam
Acayip derece sinirliydim. Sevgilisi olan birine bu hareketi yapmak çok yanlıştı. Nasıl bir cesaretle bunu yapmıştı anlamamıştım. Ben olduğum yerde bir ileri bir geri giderken Arkamdan gelen kişinin sıkıca sarılması ile kendimi rahatlamış ve sakinleşmiş hissetmiştim. Atakan olduğunu anlayınca ona doğru dönerek sıkıca sarılmaya devam etmiştim. Gülerek "Çok fazla kıskanılmak hoşuma gitti. Ama beni her bir kızdan kıskandığında o kişinin böyle saçına dalacaksan işimiz zor seninle deli sevgilim benim." Demesi ile bende gülmeye başlamıştım.
Bizimkiler yanımıza gelince hepsine mükemmel bir fikrim var tanıştığımız parka gidelim mi dediğim de Atakan'ın "Üstüme Soğuk Kahve püskürttüğün park yani" dediğinde omzuna bir tane geçirmiştim.
****
Parka gelmiştik. Hepimiz oturup sohbet etmeye başlamıştık. Bizimkilere yılbaşı için planları olup olmadığını sorduğumda hepsi birlikte geçirelim demişti. Utku "ben bizimkilerden izin alabilirsem tekrar gelirim ama zor gibi gözüküyor." Demesi ile Aşkım" yaa keşke sende olsaydın bunların şimdi vıcık vıcık ilişkilerini görmek yerine seninle eğlenmek daha iyi olurdu dediğinde Atakan "lan kardeşim elden gidiyor" demişti. Onun bu kıskanç hallerine hepimiz gülmeye başlamıştık.
Biraz sessizlikten sonra Atakan konuşmaya başlamıştı. "Aysima, ailene ne zaman benden bahsetmeyi düşünüyorsun." Dediğinde Bora da Atakan'a hak verdiğini söyleyerek Nasya'ya da aynı soruyu kendisi yöneltmişti.
Nasya ile ikimiz birbirimize bakarken Nasya, "Az zaman verin ya hem önce siz tanıştırsanıza neden kurbanlık koyun gibi bizi öne attınız" dediğinde herkes gülmeye başlamıştı.
Boğazımı temizleyerek Atakan'a cevap vermeye başlamıştım. "Nasya haklı hem kız evi naz evi derler ki daha her şey çok yeni" dediğim sırada Atakan "Benim ailem zaten seni biliyor. Sadece ben tanıştırmak için doğru zamanı bekliyorum." dediğinde şaşkınlığım Atakan'ı güldürmüştü.
Bora da "Benim ailemde az çok biliyor. Ama sen çekinirsin diye sana daha önce teklif edemedim ama madem tanışmak istiyorsun o zaman ailemle tanışır mısın?" dediğinde Nasya, Bora'ya "Canım sevgilim" diyerek sarılmıştı.
Ben de Atakan'a "Sevgilim istediğin zaman beni ailen ile tanıştırabilirsin." dediğim de Atakan kocaman gülerek bana sarılmıştı. "Pazartesi günü okuldan sonra alırım seni tanışırsın" demesi ile Bora' da Nasya'ya "istersen bende seni pazartesi günü tanıştırabilirim ailem ile" dediğinde Nasya'da kabul etmişti.
Park bize yakın olduğu için Utku ile ikimiz eve yürüyerek gitmeye karar vermiştik. Nasya ise Bora ile tekrar eve geri dönmüştü.
Eve geldiğimde Utku'ya biraz Türkçe ve inkılap tarihi anlatmıştım. Ne kadar anladı bilmiyordum. Çünkü aklı fikri Aşkım da olduğu için dikkatli dinlemiyordu. Yorulduğumu fark edip uyumak için yatağıma gittiğimde Utku da ben az balkonda oturacağım diyerek odadan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)
RomanceRuh eşini üstüne soğuk kahve püskürtmesi ile tanımak ister miydin? (Yarı texting)