Evine Hoşgeldin Ailenin İlk Ve Tek Gelini

79 18 4
                                    

Selam medyadaki şarkı bölümün içinde geçiyor. Barış Akarsu'nun kısa zaman içinde bu kadar ünlenip sonra ölmesi beni hep etkilemiştir.

Öldüğü zamanlar 3 aylık bir bebekmişim filmi çıkmadan önce onu bilenler arasında olmaktan mutluyum. Keşke yaşasaydı da daha da başarılı yerlere gelebildiğini görebilseydik. Yaşasaydı eminim ki çok daha iyi yerlere gelecekti...

Bu kadar sevdiğim ve hayranlık duyduğum şarkıcının şarkısına kitabımda yer vermemek ayıp olurdu.
Mekanın cennet olsun Rüzgar Saçlı Çocuk ❤

İyi okumalar diliyorum.

*******

Bir haftalık ara tatilden sonra tekrar cehennem yuvası için hazırlanmaya başlamıştım. Allah'tan Atakan ile aynı okulda değildik. Yoksa her sabah makyaj ile uğraşamazdım. Öbür türlü fondetenmiş, hafif bir rujmuş hiç çekilmezdi.

Bu sabah heyecanım kat ve kat daha fazlaydı. Aysel abla ve Tansel abi ile tanışacaktım. Atakan ise bir sonraki hafta annem ile tanışacaktı. Belli etmese de o da çok fazla heyecanlıydı. Hem kendi ailesi ile tanışacağım için hemde haftaya kendisi de benim annemle tanışacağı için heyecanı benimkinden fazlaydı.

Bunları düşünürken geç kalacağımı anladığım da Hızlıca aşağıya inmeye başlamıştım. Anlaşılan bu sabahta kahvaltı edemeyecektim.

Okula varmıştım ama okulun içine girmek yerine okulun yakınlarındaki bir parkın bankına oturup Nasya'yı arayarak nerede olduğunu sorup onu okulun yakınlarında olan parkın bankında beklediğimi söylediğimde bana " Tamamdır. Bende yoldayım kanka geliyorum. Beş,on dakika içinde orada olurum. İstiklal marşı sırasına birlikte gireriz " Diyerek telefonu kapatmıştı.

Nasya'yı beklerken Bizim whatsapp grubuna Utku mesaj atmıştı. Boş muhabbet edecekleri için bakmamaya karar verip üstüm başım ile ilgilenmeye devam etmiştim.

Genciz çıtırız

Sarı pipi:

Yolda böyle yaralı bir şebekle karşılaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yolda böyle yaralı bir şebekle karşılaştım. Atakan abinin kayıp ikizi olduğunu anlayınca sahiplenmeye karar verdim. Sonuçta önce Atakan abiyi sahiplenip kardeşi ile ayrı düşürmüşler.

Aşkıım: Ya bu çok tatlı onu buraya tekrar geldiğinde bana getirsene hem abimden daha tatlı hem de kayıp abisi ile özlem geçirirler

Sarı pipi: Olur bebeğim de iki hayvan aynı ortamda çekilir mi

Atakan'ım♡: Aman Utku sakın getirme. Sen kendin de gelme Hiç uğraşamam.

Aşkıım: Abicim canım abim en sevdiğin sweatshirtünü paramparça ederim :))))))

Atakan'ım♡: Bir bok yapamazsın

Aşkıım: Yoo yaparım bekle de gör. 😎

Atakan'ım♡: Yapamazsın çünkü Aysima'ya verdim.

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin