Onun Evi Benim Kalbim Ben Neredeysem Onun Evi Ordadır

75 18 0
                                    

Medyadaki şarkının "Evim senin kalbin" kısmı bana bu bölümü anımsatıyor. Bunun için medyaya bu şarkıyı koymak istedim. İyi okumalar.

****

Sabah zar zor sıcacık yatağımdan kalkmıştım. Utku ise yorganın altında kaybolmuştu. Zar zor onu çekerek yataktan düşürüp uyandırtmıştım. Uyandığında ağzıma sıçsada kalkıp hazırlanmaya başlamıştı.

Hava soğuk olduğu için ve Lunaparkta rahat etmek için eşofman ve sweatshirt giyinip saçlarımı da rüzgarda yüzüme çarpmasın diye topuz yapmıştım. Atakan'a nerede olduğunu öğrenmek için yazdığımda anınında cevap gelmişti.

Siz: Nerdesin? Geliyor musunuz?

Atakan'ım♡: Evet 5 dakikaya ordayım. Siz aşağıya inin.

Utku ile aşağıya ineceğimiz sırada sevgili annemin o meraklı sesi tekrar kullaklarıma geldi.

" Nereye kızım sevgilin ile buluşmaya mı?"

Galiba artık ona bir sevgilim olduğunu söylemenin zamanı gelmişti. Ama şuan buna vaktim yoktu. Akşam yemekte söylerdim. Gülerek anneme

"Güldürme beni ayol ben ve sevgili yapmak başına kalıcam senin başına "

Dediğimde "Defol git başımdan temizlik yapıcam" demesi ile kapıyı suratımıza kapatmıştı. Utku gülerek inmeye başlamıştı.

Atakan'ın yanına vardığımızda Utku gülerek Atakan'a

"Atakan abi sanırım artık ablamın bir evi yok az önce halam evden kovdu ablamı " Dediğinde Atakan gülerek

"Yo abicim ablanın evi var. Onun evi benim kalbim ben neredeysem onun evi orasıdır" dediğinde dudağına kısa bir öpücük kondurmuştum.

Utku bu öpücüğe kudurmuş olacak ki Aşkım'a sıkıca sarılmıştı. Atakan ise sürekli dikiz aynasından ikisine bakıp bırak kardeşimi diyordu

Bu baş ağırıtan yoldan sonra lunaparka vardığımız da Nasya ve Bora'yı bekliyorduk. Galiba bunları ömrümüz boyunca böyle beklemek zorundaydık. 20 dakika içinde yanımıza gelebilmişlerdi. Biz Atakan ve Bora'nın oyuncaklar için bilet almasını beklerken Nasya ile Utku ve Aşkım'ın dedikodusunu yapıyorduk. Aşkım en sonunda dayanamayarak

"Canım yengelerim bari yanımızda dedikodumuzu yapmayın" Dediğinde Atakan bana gülerek

"Yapmayın yengesi ayıp oluyor" Demesiyle birlikte kıpkırmızı olduğumu hissetmiştim. Sanırım bu yenge muhabbetine hiç bir zaman alışamayacaktım.

Yarım saattir ilk hangisine binelim diye kavga yapıyorduk. Nasya korku evine binelim derken Bora hızlı trene binelim diyordu.

Aşkım ve Utku neredeyse hepsine binmek isterken Atakan gondola binelim diyor ben ise çarpışan arabalara binmek istiyordum.

En sonunda kararlaştırarak ilk önce çarpışan arabalara sonrasında sırasıyla hız trenine, gondola binmeye karar vermiştik. En sonda ise korku evine girecektik.

Çarpışan arabalarda Utku, Atakan ve Bora kavga edip durmuştu. Atakan ve Bora Utku'ya çarpıp duruyordu. Utku ise sinir olup durduğundan çarpışan arabalardan indiğimizde ikisine de bir sürü laf söylemişti.

Hız trenine bindiğimizde Utku, Aşkım'a ne kadar cesaretliyim korkmam dese de indiğinde on dakika kendine gelememişti. Aşkım ve Bora istifra ederken Nasya, Atakan ve Ben oturmuş onların bu haline bakıyorduk.

Hızlı trenden sonra hiç birimiz gondola da binmeyi istememiştik. Hızlı tren hepimize yeterince adrenalin yüklediği için direkt korku evine geçmiştik.

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin