Bir Nerf Meselesi

31 13 22
                                    

Bugün biraz yorucu bir gün olacaktı. Atakan, Nasya, Bora, Can, Güneş ve Ben, Gece hanımın odasını boyayacaktık. Odası için sipariş verdiğimiz eşyalar gelmişti. Yarın ise kurulumu yapılacaktı.

Utku ise Ayaz'ın doğum gününde burda olmadığı için Ayaz'a hediye bakmaya gitmişlerdi. Biz de fırsattan istifade boyamaya başlamıştık.

Kızımın adı Gece olacağı için Can o beklediğimiz espiriyi yapmıştı.

"Aysima, şimdi bu ufaklığın adı Gece olacak ya odasını simsiyah boyamak daha mantıklı değil mi? Yıldızlarda takarız tavana" Dediğinde Güneş:

"Senin yüzünden sürekli utanıyorum yol yakınken vazmıgeçsem" Demesi ile Can:

"Ne alaka lan bir sürü masraf yaptık. İki hafta sonra düğünümüz var hem ben çocuğumuz olunca adını gündüz koyacağım. Gece ve Gündüz ağladığında Gece gündüz ağlıyor diye dalga geçeceğim" Dediğinde yanımda olan boş su şişesini Can'a fırlatmıştım.

Odayı pembeye boyuyorduk. Ayaz'ın odası mavi idi bundan sebepte Gece'nin odasını pembe yapmaya karar vermiştik. Renklerin cinsiyeti yoktur ama Yine de Ayaz ve Gece ileride tartışmamaları için pembe yapmaya karar vermiştik.

Çalan kapı ile Atakan gidip kapıyı açmıştı. Gelen Utku ve Ayaz'dı. Ayaz koşarak yanımıza gelerek "Dayım bana nerf aldı anne bununla oynayabiliymiyim" Dediğinde önüne diz çökerek hırkasını çıkarmış ve kafasını öperekte "Tabiki oynayabilirsin ama insanların üzerine sıkmak yok" Demiştim. Ayaz:

"Tamam" diyerek gitmişti. Utku ise gülerek yanımıza gelmiş ve "Abla senin bu salak oğlun pavyona gitmek istiyorum diye iki saat ağladı büyünce gideriz diyorum ben şimdi büyümek istiyorum diyor bu kızan has ve has Trakya bebesi oluyor. " Diyerek hem kendisi hemde bizleri kahkaha ile güldürmeyi başarmıştı.

Dört saate tüm odayı boyamıştık. Bir tek camın kenarları kalmıştı. Güneş ben onları hallederim siz gidin diyerek bizi yollamıştı. Atakan ve Bora yan yana koltuğa uzanmış Bora kafasını Atakan'ın göğüsüne koymuş Atakan da Bora'nın saçları ile oynuyordu. Nasya ile ikimiz bu manzarayı gördüğümüzde kahkahalar ile gülmekten gözlerimizden yaş gelmişti.

Utku ve Ayaz ise nerf ile oynuyor arada kavga ediyorlardı. Ayaz "Sen askeysin silah tutmayı biliyoysun" diyor. Utku ise "Ne alaka sen salaksan benim suçum mu" diyordu. En sonunda Atakan da "Senin baban polis silah tutmayı öğretir sana aslanım" diyerek Ayaz'a nerf ile düzgün vurmayı öğretmişti.

Atakan ile bunun kavgasını yapsakta beni umursamamıştı. Bizimkilere akşama yemeğe burada kalmalarını söylediğimde Can gülerek "Nerde beleş yemek orda ben" Demiş ve şimdiden menüde neler görmek istediğini söylüyordu.

Utku ise Can'a ne kadar yüzsüzsün diyerek söylenirken içeriden bir çığlık sesi ile beraber ağlama sesi geldiğinde ben hariç herkes koşarak gitmeye başlamıştı. Ben karnım da kocaman 3+1 yere sahip olan Gece yüzünden koşamıyordum.

Gece'nin odasına gittiğimizde gördüğüm manzara benim de ağlamama sebep olmuştu. Güneş'in üstü pespembe boya olmakla beraber yerlerde pespembe olmuştu. Güneş sinirle "Bu Ayaz çok sopalık sahiden döveceğim şimdi küçük olmasa. Silah ile bana ateş etti. Bende merdivende korktuğumdan dengemi kaybederek düştüm. Gözlerim her yerim yanıyor. " Diyerek sinirden ve korkudan ağlıyordu.

Atakan ve Utku ise gülerek "Ayaz biz sana öylemi öğrettik" Dediklerinde hepimiz önce Atakan ve Utku'yu azarlamış. Ardından da Ayaz'ı azarlamıştık ki bir daha başkasına böyle bir şey yapmaması için.

Güneş duştan çıkıp biraz rahatlamıştı. Ama Ayaz'a çok sinirliydi. Akşam yemeğinde oturmuş hep beraber yemek yiyorduk. Ayaz ise erken yediği için top havuzunda topları ile oynarken kalkmıştı. Kalktığını düşürdüğü vazo sayesinde anlamıştık.

Atakan hızlıca gidip kucağına almıştı ki Ayaz orada gezinip ayaklarını kesmesin diye Nasya bıkkın bir sesle "İyi ki çocuk sahibi olma fikrini biraz daha ertelemişiz ki Ayaz sayesinde artık tamamen vazgeçtik." Diyerek gülmeye başlamıştı.

Atakan'ın kucağında olan Ayaz bağırarak "Güneş yenge özüy dileyim seni koykutmak ve canını yakmak istememistim" Diyerek vazodan aldığı iki adet laleyi Güneş'e uzatıyordu.

Güneş'te Ayaz'ı kucağına alarak "Ayaz bunları Can dayına da öğret olur mu yengem çünkü Can dayın tam bir odun" Diyerek Ayaz'ı öpmüştü.

Gece'nin ilerleyen saatinde hepimiz monopoly ile tabu oynamıştık. Tabu da ise Can ve Utku takım olmak istemişti. Birbirlerini çok iyi tanıdıklarını idda etseler bile kaybeden onlar kazanan Atakan ve Bora olmuştu. Güneş ise yorgunluktan uyuya kaldığı için o oynayamamıştı. Monopoly de ise banka sorumlusu Utku idi. Ne hikmetse oyunun kazananı da Utku olmuştu. Sonra dan anladık ki Utku kasadan hırsız gibi para yürütmüştü.

Anlaşılan bu gece herkes bizde kalacaktı. Nasya'ya yabancı değilsin diyerek örtü ve yastıkları aldırarak herkese yatak açtırmıştım. Ben Karnımdan sebep yapamıyordum.

****

Sabah olduğunda ise Atakan uyuyan herkesi "inek obası uyan!" diye bağırarak uyandırmış. Uyanmayan Bora'nın yüzüne ise bir sürahi dolusu su dökmüştü.

Kahvaltıdan sonra artık doğum çantamı hazırlamaya girişmiştik. Çünkü her an her dakika doğuracak bir hamileydim. Bizim erkekler halısaha maçına gittiğinde kızlar ile başbaşa kaldığımda onlarla bir konuşma yapman gerektiğini fark etmiştim ve konuşmama başlamıştım.

" Kızlar biliyorsunuz ki her an doğumum gerçekleşebilir ve benim sizden istediğim bir şey var. Size bunları söylemesem bile sizin bunları gerçekleştireceğinizi biliyorum ama yine de söylemekten zarar gelmez. Olur ya doğum sırasında bana bir şey olursa Gece sağ kalırsa Teyzesi ve Yengesi olarak Ayaz ve Gece'nin hep yanında olun olur mu? Onları annesiz bırakmamaya çalışın " Diyerek dolan gözlerime engel olamayarak ağlamaya başladığımda Nasya:

"Enayi misin kızım sen, sen hayatta olsan bile Gece ve Ayaz bizim de çocuğumuz ve böyle salak saçma şeyler düşünerek kendini ve bizi üzme vallaha döverim şimdi seni" Diyerek bana sıkıca sarılmıştı.

Selaaam Final bölümüne çok az kaldı.. (Son üç bölüm)

Evet sizin böyle morallerinizi bozmaya birebir konuşma oldu bence lsmfpfmpf

Ayaz çok yaramaz bir çocuk oldu bu arada istemeden yaramaz yaptım onu galiba Can ve Utku gibi olacak wğöcğföfşewknfşf

Peki Atakan ve Bora'nın yattıkları sahne uzun zamandır onların böyle samimi olduklarını gösteremediğimi farkettim ve Bora uzun zamandır kumalık yapamıyordu. Zaten karakter sayısı artınca Bazı karakterleri eskisi gibi çok sık ön plana çıkaramadığımı fark ettim.

Ve Bir de bu bölüm teşekkür etmek istediğim biri var :) Aslında aynı gün de ikinci kez bölümü onun için atıyorum. Bu bölümü ona ithafen yayınlıyorum

Kitabımı ilk bölümünden beri okuyan güzelliğim karanfilkokulukefen bugün hayatımda aldığım en değerli ve en güzel hediyeyi verdi bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kitabımı ilk bölümünden beri okuyan güzelliğim karanfilkokulukefen bugün hayatımda aldığım en değerli ve en güzel hediyeyi verdi bana..  İyi ki senin gibi bir okuyucum olmuş güzel kızım ❤

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin