Medyadaki şarkının ufak bir sözü bölüm içinde geçmektedir. Keyifle okuyacağınız bir bölüm olsun. Kendinize iyi bakın sizi seviyorum ve bölüm ile baş başa bırakıyorum.
*****
Beş alarmına zar zor uyanmıştım. Aslında Atakan daha dörtte uyandırmıştı. Ama ben alarmımı sevgilim ile aldatmamak için saat beşe kadar uyumuştum. Bugün okulun hazırladığı Paris gezisine gidecektik. Okul bu Geziyi bu sene 11 ve 12. Sınıflara yks sınavına hazırlananlar ve hazırlanacak olanlara moral olması adına düzenlemişti.
Atakan ve Bora bizim okulda olmasalar da sırf bizimle gelmek için bizim uçağa bilet almışlardı.
Zil çaldığında Atakan olduğunu anlamıştım. Ben kapıyı açmaya gidene kadar Annem gülerek kapıyı açıp Atakan'a sarılmış ve Atakan'a gülerek "Benim kız delidir o yüzden sana emanet. Seninle olduğu sürece içim çok rahat." Diyerek Atakan'a sıkıca tekrar sarılmıştı. Şahsen kıskanmıştım.
"Bana bu kadar sarılmıyorsun Miray hanım" dediğim de Atakan ile ikisi gülmeye başlamıştı.
Arabaya gittiğimiz de sürücü koltuğunda Tansel amca vardı. Tahmin ettiğim gibi bizi havalimanına Tansel amca bırakacaktı. Arka kapıyı açınca sarmaş dolaş olan Nasya ve Bora'yı görünce gülmüştüm.
Atakan ön koltuğa ben de Bora ve Nasya'nın yanına oturmuştum. Uçak sabah dokuz buçukta kalkacaktı. Ama bizim saat sekiz buçukta havalimanında olmamız gerekirken biz dokuza on kala havalimanına varmıştık.
Uzun bir bekleme ve rötar ardından saat on bir de uçak kalkmıştı. 4 saatlik bir uçuşun ardından Paris'e varmıştık. Pariste indiğimizde şansımıza havaların sıcak olduğu zamana denk gelmiştik ki Paris soğuk değil, sıcaktı.
Uçaktan indiğimizde Atakan kulağıma eğilerek "bienvenue à paris" Dediğinde ona salağa bakar gibi bakarak "Küfür mü ettin ben İngilizce çok bilmiyorum, ondan pek anlayamadım." Demem ile Paris sokaklarında anıra anıra gülmeye başlaması bir olmuştu. Gülmesi biraz azalsa bile Gülerek "Paris'e hoş geldin sevgilim, Demiştim. Zaten İngilizce konuşmadım Fransızca konuştum." Dediğinde cahilliğime ben de gülmeye başlamıştım.
Hocalar biraz laf yapsa bile Atakan ve Bora da bizim ile aynı otelde kalacaktı ama aynı odalarda kalmamak şartı ile Ben Nasya ile aynı oda da Atakan da istemese de Bora ile aynı oda da kalacaktı.
Akşam yemeklerimizi yedikten sonra Otel'in resepsiyon kısmında oturmuş sohbet ederken Bora gülerek whatsapp grubuna baksanıza dediğinde hepimiz Whatsapp grubuna girmiştik.
GENCİZ ÇITIRIZ
Sarı pipi:
Siz Paris'te takılın ben güzelime paraya kıyarak
şimşek mcqueenli şapka aldım 😎Kumam: Vay vay vay bizim sarı pipi paraya harbi kıymış bir servet ödemiş yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)
RomanceRuh eşini üstüne soğuk kahve püskürtmesi ile tanımak ister miydin? (Yarı texting)