Final...

106 14 62
                                    

Aysima'nın Ağzından devam:

Sabah Utku'nun anlattıklarına ne kadar sevinsem bile bir o kadar da üzülmüştüm ama artık onun da tekrar birini sevip aşık olma hakkı vardı.

Kuaföre geldimde saçlarımız ve makyajımız yapıldığında oradan düğün salonuna geçmiştik. Can'ın ailesi düğün olduğunu öğrenmişti ama gelmeyeceklerini söyleyerek telefonu kapatmışlardı.

Can ise neler yaşadığını en başından bir cesaret ile anlatmıştı. Annesi, Can'ın babası öldükten sonra başkası ile evlenmişti. Can ise o adamdan küçüklüğünden beri şiddet gördüğünden kaçıp gitmişti. Annesi o kaçtığı gün onu asla affetmeyeceğimi söylemişti. Dediği gibi de affetmemişti.Ama asıl Can'ın annesini affetmemesi gerekirken barışmak için adım atan Can'dı.

Düğünde herkes karnıma bakıp sen neden geldin gibisinden laf yapıyor oynamama karışıyorlardı. Dans etme zamanı geldiğinde Atakan beni dansa kaldırdığı sıra da Utku ise Sude'yi dansa kaldırmıştı. Hepimiz şok içinde kalmıştık.

Oyun havalarına eşlik ederken sancım git gide artmaya başlamıştı. Nasya ile lavaboya gittiğimizde suyumun geldiğini fark etmiştim. Siyah elbise giydiğimden suyumun gelip gelmediğini düzgün anlayamamıştım ama şuan suyumun geldiğine emindim. Gelen şiddetli bir sancı ile çığlık atmam bir olmuştu.

Nasya koşarak Atakan'a daha doğrusu herkese haber vermişti. Atakan koşarak tuvalette girmişti. Beni kucağına almıştı. Ben kucağındayken de bağırarak "Doğuruyoruz açılın" Diyordu.

Arabaya beni ve Nasya'yı bindirerek apar topar hastaneye gitmeye başlamıştık. Yol boyunca Nasya'nın elini tutmuş ve sıkmaktan mosmor etmiştim.

Hastaneye geldiğimizde hemen doğumhaneye alınmıştım. Atakan yanıma girmek istese bile onun dayanamayacağını bildiğim için istememiştim. Bundan sebep yanıma Nasya girmişti.

O acı Kaç saat sürdü yada kaç gün sürdü bilmiyorum bana göre aylar sürmüştü ama ağlama sesi ile birlikte tüm acılarım dinmişti. Sanki kırılan kemiklerim bir anda yerine tekrar oturmuş gibi olmuştu. Kızımı giydirerek odaya çıkarmışlardı. Beni ise bir yirmi dakika sonra çıkarmışlardı. Doğumhaneden çıkarıldığımda herkes odaya gitmişti ama annem ve Atakan beni beklemişti. Atakan hemen yanıma gelerek elimi tutmuştu ve gülerek "Bende daha kızımızı görmedim sevgilim seni bekledim." Diyerek alnıma öpücük kondurmuştu. Annem ise sadece ağlıyordu. Atakan'a "Sen neden gitmedin burada beni bekledin?" Diye soru yönelttiğimde Atakan "Kızımızı tanımam etmem sevgilim. Daha yarım saat önce geldi dünyaya hem karım varken kızımı göremeye gitmekte neymiş" Dediğinde acım olmasına rağmen dediklerine gülmüştüm.

Odaya çıktığımızda Can, Güneş, Bora, Sude, Utku, Aysel anne ve Tansel baba, Ayla Teyze Fuat Amca oda da Gece'nin yatağının başına üşüşmüş kime benzediğini tartışıyorlardı. Yatağa uzandığımda koluma serum bağlamışlardı. Ve Gece'yi alarak emzirmem için yavaşça kucağıma vermişlerdi.

Gece'yi kokladığımda mis gibi kokuyordu. Atakan da kafasını uzatmış Gece'yi hayran bakışlarla izliyordu. Alnıma ise kocaman bir öpücük kondurmuştu. Can ise hâlâ fotoğraf çekme derdindeydi.

Hastane de bir gece yattıktan sonra eve geçmiştik. Eve geldiğimde Ayaz, annemler ile oturmuş kardeşim ne zaman gelecek diye koşuşturuyordu. Eve geldiğimizi gören Ayaz hiç bizle ilgilenmeyin kucağımda olan Gece'yi zıplayarak görmeye çalışıyordu.

Gülerek Gece'yi koltuğa bırakarak Ayaz'ı da yanına oturmuştum. Ayaz ciddi bir sesle "anne bu neden eykek değil ben kız kaydes istemiyoyum. Değistiyelim bunu eykek olanından alalım" Diyerek herkesin gülmesine sebep olmuştu. Atakan ise gülerek "Maalesef babacım değişim iadesi olmuyormuş fabrikada" Demişti.

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin