Erkekler Yazacak Diye Bir Kural Yok!

86 18 2
                                    

Gece eve geç geldiğim için annemden azar yemiştim. "Bu saate kadar neredeydin" dediğinde "Anne sana mesaj attım Nasya ile kütüphanede ders çalışıyorduk." Demiştim. Annem de sinirli bir şekilde "Siz bu saate kadar ders çalışacaksınız güldürmeyin beni. Aysima, bende sizin yollarınızdan geçtim. " dediğinde bende Deniz Yıldızı Banu gibi

"Tamam ya kütüphanenin yanındaki parkta oturduk, Sohbet ettik " dedim. Annem de "Pek inanmadım ama neyse bir daha geç kalacaksanız bana haber verin" demesi ile yanağına öpücük kondurup odama uyumak için gitmiştim.

*****

Sabah alarmın sesi ile zar zor gözlerimi açmıştım. Çünkü bu seferde okula geç kalamazdım. Hatta bir delilik yapıp erkenden okula gitmeye karar vermiştim.

Okula vardığımda sınıfta kimseler yoktu, Nasya'ya gelip gelmediğini sormak için mesaj atmıştım anında cevap vermişti.

Siz: Nerdesin okulda mısın?

Dedikoducu Teyze: Hayır 20 dakika için de gelmiş olurum. Bu sefer de geç kalma bak

Siz: Yok aşko bir çılgınlık yapıp okula erkenden geldim.

Dedikoducu Teyze: helal lan yusufi helal lan Oqnjsnskamalslkak

Siz: OQKSNJDJSKAĞSKPÂ

Nasya okula gelene kadar sosyal medya hesaplarında takılıyordum. Nasya ağlayarak yanıma geliyordu. Telaşla karışık "Ne oldu" diye sorduğumda bana "Bora, bu sabah bana günaydın mesajı atmadı" dediğinde Nasya'nın regli olduğunu anlamıştım. Nasya'nın bunu demesi ile Atakan'ında bana akşamdan beri hiç mesaj atmadığını fark etmiştim.

Nasya'nın kafası dağılsın diye ona Utku'nun yazdığı yorumdan bahsetmiştim. Bunu bahsederken bile bende Atakan'ın neden yazmadığını düşünüp duruyordum. O sıra da Nasya "Vay be sarı pipi sırf eniştesinle tanışmak için hafta sonu buraya geliyor. Nereden baksan kral bir kıskançlık duygusu" dediğinde gülmüştüm. Ders zilinin çalması ile Nasya yanımdan kalkıp sınıfına gittiğinde bende kafamı sıraya koyup uyumak istemiştim.

Rüyamda Atakan ile tekrar yağmur altında ıslanıyorduk. Atakan beni tekrar öpeceği sırada sıraya bir el vurma sesi gelmesi ile fırlamıştım. Elin sahibine baktığımda, bizim matematikçiyi görmem bir oldu. Cengiz Hoca bana "Güzellik uykunuzu böldük Aysima hanım, ama matematik sınavında günde kaç saat uyuduğunuzu sormayacağım ve bu sefer seni kanaat notu ile geçireceğimi sanıyorsan yanılıyorsun." dediğinde Cengiz hocaya masumca bakıp özür dilemiştim.

Geçen sene sözel bölüm seçip bu dingil heriften kurtulacağım için mutluyken bu senede dersimize gireceğini öğrenmiştim. Cengiz hoca korkulu rüyamdı her ders beni tahtaya kaldırır ve dalga geçerdi. Şuan da kaldırmaması için dua ettiğim sırada hocanın beni tahtaya kalkmam için çağırması bir olmuştu.

Sabır dileyerek tahtaya kalkmıştım. Bana tahtadaki problemi çözmem gerektiğini söylediğinde, bildiğim tüm duaları tekrar okumaya başlamıştım. Probleme baktığımda gülmeye başlamıştım. Bu konu geçen buluştuğumuzda Bora ve Atakan'ın bize saatlerce anlatarak anladığımız konuydu. Hızlıca problemi çözmem ile Cengiz hoca ve sınıf şaşırmış şekilde bana bakıyordu. "Başka soru var mı Cengiz hocam" dediğimde affallamış şekilde "Aferin geç otur yerine" demesi ile yerime oturmuştum.

Kaan arkasına dönerek "Kızım sen bırak x ve y yi bulmayı 7+9 u parmak hesabı ile hesaplarsın nasıl yaptın bunu" Dediğinde gülerek "Sevgilim sağolsun" Demiştim. Kaan "Oooo" Diye yüksek sesle konuştuğunda Cengiz Hoca Kaan'a sinirli bir bakış atarak dersi anlatmaya devam etmişti.

Atakan'dan sevgilim diye bahsediyordum ama bu saat olmuştu ne bir günaydın mesajı ne de nasılsın mesajı atmıştı. Belki de Aşkım onun kuzeni değil sevgilisiydi ama bizden saklıyorlardı. Bu düşünceler beynimin içinde dolaşırken koca bir okul günü daha bitmişti. Nasya ile çok sohbet etmeden durağa gidip otobüse binmiş ve eve gelmiştik. Sohbet etmeme sebebimiz aslında ikimizinde aklının Bora ve Atakan'ın neden yazmadığı düşüncesi ile dolu olmasıydı.

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin